Zobaczcie jak INPOST robi z ludzi idiotów

Zobaczcie jak INPOST robi z ludzi idiotów

hejto.pl
Witajcie
W woli wyjaśnienia - jestem mikro producentem urządzeń elektronicznych.
14.04.2023 wysłałem paczkę - na prośbę kupującego skorzystałem z usług firmy kurierskiej INPOST. 
Urządzenia takie jak na fotografii poniżej zapakowane są w woreczek z folii bąbelkowej. A następnie wkładane wraz z instrukcją, kablem USB oraz wypełniaczem do kartonu o wymiarach 13x18x6,5 cm



Następnie ten karton wkładany jest do dużego kartonu (w tym wypadku) o wymiarach 20x20x30 cm. Przestrzenie pomiędzy małym kartonem a dużym szczelnie została wypełniona wypełniaczem kartonowym, folią bąbelkową itd. 
Na zdjęciu tego nie widać - ale dbam o to aby mniejszy karton był w środku większego i z każdej strony była równa warstwa wypełnienia.

Tak przygotowana paczka została dostarczona do paczkomatu.
Jaki było moje zdziwienie gdy klient tuż po odebraniu wysłał do mnie te zdjęcia (poniżej).
Szybka analiza tematu - ktoś przejechał po paczce - gdyż nawet plastikowa obudowa (ABS) popękała. No ale nic - przecież ubezpieczam zawsze przesyłki - więc uspokoiłem klienta że zgłosimy reklamację i na pewno "będzie dobrze".
No niestety nie jest dobrze - gdyż INPOST odrzucił reklamację . Jako powód podał - zbyt słabe zabezpieczenie paczki !
Oto jak wyglądała paczka po odebraniu przez klienta :







Przepraszam że wylewam tu swoje żale - ale jak już pisałem trochę wysyłam paczek i zdarzyło mi się złożyć reklamację - ale nigdy tak ewidentnie nie była to wina przewoźnika. Zatem nie polecam - usług INPOSTU.
Do tej pory myślałem że to poważna firma - ale bardzo się myliłem. Nie wiem jak jeszcze można by zabezpieczyć przesyłany sprzęt (prócz zalania go zbrojonym cementem).

Komentarze (12)

bzdzislaw

Ale chociaż mają poczucie (czarne) humoru

6b0efaab-f0a5-453c-b2c0-501474aa4a59
HangoverCat

Kto w kurierce lub na magazynie robił ten się takiemu stanu rzeczy nie zdziwi.


Nie raz widziałem jak jakieś "Sebki" rzucali paczkami, widziałem też jak jeden rzucił paczką, w której był szklany klosz do lampy i było słychać jak się potłukł, a menadżer na to że jak klient zgłosi reklamację to będziemy się martwić... Raz trafi się na porządnych ludzi, a raz na debili i nic nie da się na to poradzić

bluebit

@HangoverCat Ale tu nie chodzi o to zniszczenie - ok stało się. Ale po to dopłacam ubezpieczenie - aby w razie takiego zdarzenia odzyskać utraconą wartość. I pewnie INPOST mógł wyjść z twarzą z takiego czegoś - ale ..... widocznie amatorka nie firma

Johnnoosh

Przynajmniej masz dzięki temu fajną reklamę na Hejto :)

Kronos

Proponuję wsadzać do paczek takie kolce do ptrzebijania opon, przynajmniej jak ktoś na najedzie/nadepnie/usiądzie to będzie miał niespodziankę.

potezny_papiesz

Opie kręć inbe gdzie się da, dobrze że masz foty, wrzucaj na media społecznościowe itp


Inpost obecnie ma taką popularność że zaraz takie zagrywki z ich strony staną się chlebem powszednim

elim

Ja przestałem korzystać z usług Inpostu jak półtora roku temu zgubili mi paczkę którą miałem odebrać w paczkomacie, zgłosiłem reklamację, wrzuciłem do niej screeny z allegro (gdzie dokonałem zakupu), opisałem całą sprawę zgodnie z tym co znalazłem na stronie inpostu i wysłałem, ponieważ mam bardzo mało czasu to o sprawie zapomniałem, w końcu jak sobie przypomniałem po kilku miesiącach że była taka sprawa, zacząłem sprawdzać maile i w końcu w zalewie spamu trafiłem na tego z inpostu, wyszło że jednak nie było zrzutu ekranu udowadniającego przeprowadzenie transakcji (zresztą paczka im wisi w systemie jako niedostarczona do paczkomatu, więc to oczywiste że jej nie dostałem, no i musiałem udowadniać że nie jestem wielbłądem), choć takie dodałem do reklamacji, oraz zażądali przesłania do nich, ale już korespondencją pocztową, oświadczenie o zrzeczeniu się prawa do dochodzenia roszczeń, nie miałem czasu na pisanie jeszcze do nich listów i machnąłem na to ręką, od tamtej pory już nie korzystam z ich usług i odradzam to innym, dzięki mnie już kilka osób ich ominęło.

bzdzislaw

Lepiej wrzuć, niestety, na wykop

Basement-Chad

Przykra sprawa. Ale każdemu przewoźnikowi coś takiego może się zdarzyć. Przecież oni obsługują miliony paczek każdego miesiąca. Komuś gdzieś po drodze paczka spadła i przejechał ją samochodem. Wrzucił z powrotem żeby nie było przypału i poszła dalej w Polskę.

Inbe to powinieneś zacząc kręcić kiedy nie uznają reklamacji i powiedzą, że sam ją sobie zniszczyłeś.

ztrux

Byłem duzym fanem paczkomatów ale po kilku inbach z odbiorem (paczka praktycznie zawsze w odległym paczkomacie tymczasowym) przerzuciłem sie na allegromaty. Troche dalej trzeba chodzic ale jest zawsze na czas i nigdy gdzie indziej . Na allegro jestem już 22 lata i zawsze miałem pozytywne doświadczenia z reklamacjami tam a było ich przez ten czas sporo. Jeszcze nigdy nie reklamowałem natomiast dostawy allegromatów. Moim zdaniem o wiele lepszy serwis niż inpost.

Basement-Chad

@ztrux Ja za to miałem przykre doświadczenia z reklamacjami na Allegro. Facet nie oddał mi kasy za zwróconą przesyłkę. Najpierw musiałem spędzić 4h na komisariacie żeby Allegro w ogóle rozpoczęło procedure POK. Policja oczywiście po 2 tygodniach wysłała mi pismo, z informacją, że nie będą wszczynać postępowania, bo według nich nie oddanie komuś pieniędzy nie jest nielegalne. A Allegro wtedy uznało, że skoro policja nie wszczęła postępowania, to oni mi pieniędzy nie oddadzą. I tyle.

zibi

@ztrux Po prostu efekt skali. Jak automaty Allegro się spopularyzują to też będą takie historie się pojawiać.

Zaloguj się aby komentować