Z racji tego, że moja praca to ciągłe delegacje, zmieniam auta jak rękawiczki. Setki tysięcy kilometrów przejechanych po naszych pięknych drogach dają mi w (moim mniemaniu) prawo do wydania osądu na temat aut, które zajeździłem, rozwaliłem albo odsprzedałem.
Zacznę od mojego oczka w głowie.
Przedstawiam Wam moją Czarna Hanię.
Honda CRX del sol VTI.
Autko trafiło do mnie przez kawę tzn. Piłem poranną kawę i buszowałem w sieci. W pewnym momencie ujrzałem auto o którego istnieniu zapomniałem. Szybki telefon do właściciela, telefon do kumpla i szybko wypad z gotówką wręce na oględziny. Stwierdzam, że Hania była moim przeznaczeniem ponieważ ogłoszenie wystawiał ktoś 70km od mojego domu.
Dobra. Dosyć pisaniny o moich uczuciach i przeczuciach.
Czas na kilka ciekawostek
Honda del sol wyprodukowana łącznie w 130tysiącach egzemplarzy łącznie (1992-1997)
Odmiana VTI to 162KM przy 1050kg masy pojazdu
Niektóre egzemplarze są wyposażone w skórzaną tapicerkę (dealerzy z rynku niemieckiego sami dokładali skórę)
Honda del sol TARGA czyli ma zdejmowany dach i pałąk za głową kierowcy i pasażera
Jak na takoe małe auto ma spory bagażnik. 300l.
Honda mie bierze oleju chyba, że zajechana😎
Za to bierze ją rdza i to bez litości ale u japończyka z tamtych lat to standard
Auto daje wielką frajdę z jazdy, dzięki systemowi Vtec, kręci do 8500 i ja się jedzie ze zdjętym dachem to nieco przypomina przejażdżkę motocyklem😉
Drugi bieg wrzuca się przy setce🙃
Aaaa ibym zapomniał. Auto przy delikatnej jeździe pali tyle co nic, z tym, że kto delikatnie jeździ takim autem...
Jest tu jakiś fan JDM?
#motoryzacja
#honda
#vtec
#mishmashstudio
#jdm
76ea32aa-f46d-4aa6-8ba4-217e014cd84e
MishMashStudio

No i zapomniałem dodać. To zajefajne auto. Jest ich niestety (lub stety) coraz mniej 😉

1dca86ec-c227-4096-850c-7170d489beeb
Odczuwam_Dysonans

@MishMashStudio trochę czas im pomógł, ale jak dla mnie do zwykłego CRXa wizualnie nie ma podjazdu - może dlatego że właśnie klasycznego miałem, plus że znalazłeś Solniczkę VTi to chyba niezłe osiągnięcie, pamiętam że jak się kiedyś interesowałem trochę Hondami to były same D serie, a takie nie mogły nadążyć nawet za moją Imprezą 2.0 125KM - ale też Subaru ma króciutką skrzynię także do stówki niejedno mocniejsze auto nie mogło nadążyć, później już nie było tak fajnie. VTi miał kumpel w jajku i to już zupełnie inna jazda plus V-Tec jest w w miarę normalnym zakresie, a nie jak w K24 w Accordzie że przebijasz bieg na odcinie a jesteś pod zmienną fazą na następnym, walczyliśmy kiedyś z takim. Niemniej wizualia to kwestia gustu, a samo auto nietuzinkowe i na pewno potrafi dać frajdę z jazdy, dzisiaj nie ma tak "analogowych" fur i cieszy że ktoś o to dba i jakaś ich część przetrwa plus kanciaste CRXy to mają jakieś chore ceny prosto z dupy, Solniczkę pewnie jeszcze da się wyrwać w jakichś sensownych pieniądzach - ale jeśli, to ostatni dzwonek. Fajna, nietuzinkowa, niech służy, konserwuj i się baw, może za kolejną dekadę nawet mi się zacznie podobać

off

Do fana jdm mi daleko, ale kiedyś marzyła mi się taka del sol ;D Daj ze środka.

MishMashStudio

@Odczuwam_Dysonans ja wrzuciłem najkrótsza skrzynię jaką można było i zbiera się pięknie. A przy 40km/h mozna juz piątkę wrzucać i śmigać po mieście😉 Gorzej w trasie bo przy 90km/h jest jakieś 3300 obrotów i trochę głośno🙃

MishMashStudio

@off wyślę niebawem. Jestem 300km od domu o pojechałem drugim wynalazkiem, o którym zresztą napiszę parę zdań za jakoś czas😎

Odczuwam_Dysonans

@MishMashStudio noo, coś za coś, wiadomo. Ale mocny wolnossak fajna rzecz

MishMashStudio

@Odczuwam_Dysonans fajna i dość pancerna 😎

Zaloguj się aby komentować