Może ten sam dostawca, co ławeczki patriotyczne, ale ławeczki jednak tańsze były ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#polityka #warszawa
@smierdakow Czyszczenie. Mówi ci to coś?
Prawdopodobnie chodzi o gumę do żucia. Z treści wynika, że nie chodzenie spowodowało konieczność czyszczenia. Tam się nie da nic wnieść na butach.
@dziedzicpruski nie, chodzi o czyszczenie śladów hamowania rowerami i apel dotyczy unikania hamowania...
...na kładce rowerowej
https://x.com/ZDM_Warszawa/status/1859245103002341501?t=2GNmG1znhhbof-Ku97IiDA&s=19
@smierdakow Raczej driftowania, co widać na załączonych zdjęciach. To nie są ślady normalnego hamowania.
Widać, że kiedy kładka jest pusta, to młodzież urządza tam sobie zabawy na rowerach.
Można było zrobić czarną nawierzchnię, ale latem by się mocno nagrzewała.
Nie da się wszystkiego zrobić idealnie. To nie wina kładki, projektu lub technologii lecz ludzkich słabości.
Porównywanie tej kładki do ławeczek patriotycznych jest dupy wzięte. Przy ładnej pogodzie kładka jest oblegana przez ludzi.
Weź się rozpędź...
@dziedzicpruski xd
@dziedzicpruski to nie tego problem.
Zabaw dzieciaków w jak najdłuższy ślad po oponie - nie wykluczam. Ale największy problem jest taki, że na kładce pieszo rowerowej nie ma wyznaczonego pasa dla rowerów. Wszyscy są jednej kupię zmieszani, non stop ktoś komuś zajeżdża/zachodzi drogę co skutkuje awaryjnym hamowaniem i śladami na całej długości kładki. A że jest jasna, to widać to baaaardzo - choć jak dla mnie powinni zostawić aż by była ciemna od śladów i tyle, bo mycie tego co roku to bezsens.
non stop ktoś komuś zajeżdża/zachodzi drogę co skutkuje awaryjnym hamowaniem
@emdet No nie przesadzaj z tym awaryjnym hamowaniem. Łyknąłeś narrację symetrysty.
Wejdź w link i otwórz zdjęcia w większej rozdzielczości. To są ślady driftowania. Akurat przy ławkach gdzie siedzi publika.
Kiedy jest ładna pogoda, to na kładce jest tylu spacerowiczów, że nie da się szybko jechać. Ale gdy pogoda jest gorsza, to kładka pustoszeje. Obie sytuacje nie dają okazji do awaryjnego hamowania. Zwłaszcza takiego długiego i po łuku.
Problemem dla symetrystów nie są ślady hamowania, tylko sama kładka. Warszawiakom się spodobała, więc trzeba koniecznie ją obrzydzać. Zwłaszcza tym, którzy jej nie widzieli.
A to, że kładka jest do nikąd, a to, że za droga. Każdy powód dobry.
@dziedzicpruski nie pierdol mi że cokolwiek łykalem, bo sam tą kładką pierdyliard razy rowerem jechałem i wyobraź sobie że nie muszę sobie oglądać zdjęć w wysokiej rozdzielczości xD bo wiem jak wygląda.
I tak, sam takie ślady zostawiałem jak mi york albo inne dziecko pod koła wbiegało.
@emdet No nie takie. Nie pierdol. Chyba, że jesteś debilem zapierdalajacym wśród pieszych.
Kładka jest, jaka jest. Ja byłem tam pieszo i debili zapierdalajacych w tłumie nie widziałem. Mądrzy ludzie nie robią tam rekordów.
Wydzielenie pasa dla rowerów na tej kładce byłoby głupotą. Dla większości jest to miejsce spacerowe. I tak ludzie by chodzili po całości i taki pas generowałby konflikty. A tak, można jeździć rowerem, ale ostrożnie.
@smierdakow Przyrównanie zwykłego remontu do ordynarnego, pisowskiego przekrętu, świadczy o tobie bardzo niesymetrycznie. Aż dziwne, że nie nazwałeś tego mostu "uśmiechniętym".
@Sahelantrop tak, wcale Trzaskowski nie zrobił sobie z tej kładki symbolu swojej nowoczesności i inwestycji
Parę dni temu Ministerstwo Funduszy się chwaliło kładką, że to dzięki KPO
@smierdakow To znaczy (oczywiście!) źle, że pieniądze na inwestycje przeznaczono na inwestycję? A nie na rozdawnictwo wyborcze, czy "narodowe" ławki z rozsypującego się betonu?
@Sahelantrop 120 milionów na przeciętną kładkę, którą teraz co pół roku trzeba czyścić za 150 tys. zł, no to trochę sporo i pytania o niegospodarność wydają się zasadne
Zaloguj się aby komentować