#wypadek #warszawa
Ciekawe, z jaką prędkością jechał arteon, jeśli jadący 70km/h ford po kolizji i zmiazdzeniu przodu o prawą barierę energochłonną i odbiciu się od lewej bariery zatrzymał się ponad 200 metrów dalej...
5c2a6aea-c7a4-41e8-9e2b-d07484752687
Sweet_acc_pr0sa

@Felonious_Gru ta 70km/h XD widzialem ten filmk wjebali sie ze 120 + XD

zuchtomek

@Sweet_acc_pr0sa 70 jechał (powinien bo takie ograniczenie) Ford, który został trafiony.

Arteon to ze dwa razy tyle minimum pewnie

Felonious_Gru

@Sweet_acc_pr0sa jakieś 120 (szacując zachowawczo) to tam bylo roznicy między fordem a arteonem.


Podejrzewam, że w tak młodym aucie moduł airbag zapisał w crash data taką ciekawostkę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ciuplowski

Szkoda, że nie wpakowali się pod naczepę ciężarówki, albo z mostu do Wisły. Z OC naprawiłoby się straty materialne, a śmietnik w postaci zwłok zabrałaby rzeka. Nie takie gówno już nią spływało, także dla środowiska niewielkie obciążenie.

Na Trasie Ł. w tym miejscu jest ograniczenie do 80 km/h. Miałem kiedyś Puga 406 w kombiaku, skasował go chłop, który zasnął za kierownicą i wjechał w mój zaparkowany samochód z prędkością około 50 km/h. Zniszczenia były dużo mniejsze, aniżeli te w Fordzie z nagrania.

Jeżeli uwzględnić też, że młodsze samochody dużo lepiej pochłaniają energię zderzenia, konstrukcja Forda i VW dużo zabsorbowały (oba samochody dobrze oceniane pod względem ochrony pasażerów przez EURO NCAP i IIHS HLDI), a mimo to, w obu pojazdach są ciężko ranni i zabici, to obstawiam, że VW leciał co najmniej 2x szybciej, aniżeli dopuszczalna na tym odcinku prędkość maksymalna.

Kierowcę i pasażerów z VW należałoby wykorzystać jako manekiny w testach zderzeniowych, w celu poprawy bezpieczeństwa. Ich życie nie ma większej aniżeli to wartości.

Felonious_Gru

Właśnie sprawdziłem, ile to by było 200m na drodze pod moim domem

Zaloguj się aby komentować