Pierwotnie miało być w wersji przenośnej z rurą grzewczą wkładaną przez okno, ale to dodatkowa wielka skrzynia do wożenia, a miejsca zawsze jest za mało, więc wygrała wersja pośrednia - ogrzewania zamontowane na stałe, ale bez zbiornika ani prowadzenia przewodów paliwowych i z wydechem montowanym na czas grzania (znając siebie to zanim bym go drugi raz użył to już bym gdzieś po drodze w krzakach ten wydech zgubił. A tak przed biwakiem będę podkładał po auto kanister z ropą i wkładał wydech.
Po pierwszych problemach z odpalaniem, które minęły po wstępnym przepaleniu na razie wszystko działa. Ale i tak czekam aż z chin przyjdzie worek części zamiennych. Moją budę na maksymalnych obrotach dogrzało z 5 stopni do 20 w jakieś 25 minut, a potem na najniższych obrotach utrzymywało tę temperaturę. Ciekawe jak to się zmieni jak będzie mróz. W godzinę w tym trybie mieszanym spaliło 200 ml ropy, więc mam nadzieję, że po nagrzaniu spalanie spadnie do jakichś 100 ml.
@nalej_mi_zupy Trzymam kciuki za bezawaryjność, mam od dłuższego czasu bardzo złe zdanie o podróbach czegokolwiek z państwa środka.
@Zly_Tonari Na kilka użyć w roku to szkoda mi pieniędzy nawet na Ebersprachera. Tutaj za 400 zł mam kompletą grzałkę a za 150 zł worek części. Nawet jakbym co roku miał zmieniać na nowe to i tak do ceny ebera dojdę za parę lat. A nawet jeśli mi się trafi eber na jakiejś promocji to otwory montażowe są chyba takie same, więc zmiana sprzętu to już będzie pół godziny roboty.
W sumie najwięcej się jebałem bo mi chyba z 5 godzin zeszło ze znalezieniem idealnego miejsca na tę skrzynkę. Znalazłem takie miejsce gdzie miałem jedynie jakieś 0,5 cm możliwości na błąd w wierceniu dziur - z prawej strony musi być maksymalnie przytulone do szyny fotela, z lewej jestem na styk z ramą pod autem.
@nalej_mi_zupy Problemy z odpalaniem - a uruchamiałeś tryb odpowietrzania przed pierwszym razem? Tak żeby pompka podała ropę pod komorę spalania? Czy od razu dawałeś start?
@bprog dawalem. Problem byl taki, ze nie chcial startowac z samego akumulatora - musial byc wlaczony silnik mimo ze woltaż był dobry. Ale jak juz pare razy odpalil to jest git.
@nalej_mi_zupy może ma fabrycznie zbyt wysoko ustawiony próg zadziałania zabezpieczenia - albo na cienkich przewodach przy włączonej świecy zapłonowej faktycznie był taki spadek napięcia. Ja w Skodzie przy 14,4 ładowania na akumulatorze na zapalniczce przy obciążeniu 25W mam już 13,2V, a ta świeca chyba 80W bierze przy rozruchu jeżeli dobrze pamiętam
@bprog Nie sprawdzalem amperomierzem ale na roznych filmikach z yt 10A nawet pobiera przy rozruchu. Podejrzewam, ze jak jeszcze swiezo fabrycznie wszystko smierdzi chinczykiem to nawet wiecej bralo. Na szczescie sie unormowalo i juz bangla.
@nalej_mi_zupy no to najważniejsze, może chińska świeca musiała się przepalić czy chuj wie co
Zaloguj się aby komentować