Wspaniały gameplay, użyj nietoperkowych zmysłów żeby wiedzieć gdzie iść.

Ale się źle ta gra zestarzała, combat to już w ogóle oparty o QTE. Użyj kontry jak nad przeciwnikiem świeci się niebieskie, użyj stuna jak czerwone, w miedzyczasie spamuj atak. Chciałem to zignorować i zamiast tego robic uniki, ale nietoperek nie jest zbyt zwinny.

Elementy platformowe w postaci scarecrowa nie wiem po co są w tej grze. Pierwszy miał jakiś związek z fabułą, ale teraz był drugi nie wiem po co, coś czuję, że to nie ostatni.

Najbardziej chyba podoba mi się element skradankowy, eliminowanie wrogów po kolei, chociaż AI nie stoi tu na wysokim poziomie i niezbyt inensywnie cię szukają, ale ja uwielbiam skyrimowe skradanie to pewnie dlatego mi to nie przeszkadza.

Z pozostałych rzeczy to zabawnie działają snajperzy. Namierzają cię jakieś 2s i nigdy nie pudłują. Można biec, lecieć, wciągać się linką na budynek. Zawsze trafią chyba że schowasz się za przeszkodą.

Walczyłem póki co z jednym bossem i polegało to na tym, że on na mnie szarżuje a ja muszę go rzucić bumerangiem w oczy żeby wbiegł w ściane.

Czy kolejne gry z serii arkham są ciekawsze? Zamierzałem całą trylogię zrobić, ale nie wiem czy nie zatrzymam się na 1.
#arkhamasylum
8eede48e-ce9d-4ce1-ac3c-961862db5e52
micin3

@wewerwe-sdfsdfsdf Każda następna, oprócz Origins, IMHO coraz lepsza.

starszy_mechanik

W drugiej części więcej otwartej przestrzeni, więcej bat gadżetów, więcej znajdziek, ogólnie więcej wszystkiego. Na trudnym poziomie te "symbole" nad głowami przeciwników podczas walki znikają

wewerwe-sdfsdfsdf

@starszy_mechanik no ale dalej bym to robił tylko musiałbym zamiast symboli interpretować animacje a mi tu raczej przeszkadza schematyczność walki i brak swobody

Zaloguj się aby komentować