Wracam z "pierwszym" wpisem związanym z #donislawdev czyli #gamedev
Cały wpis jest dostępny na moim blogu:
https://donislawdev.com/zyski-i-statystyki-z-mojej-pierwszej-gry-na-steam-pierwszy-miesiac-we-wczesnym-dostepie-yerba-mate-tycoon/?lang=pl
Tak skrótowo TLDR:
Na zdjęciu wykres sprzedaży ze Steam
Cały wpis jest dostępny na moim blogu:
https://donislawdev.com/zyski-i-statystyki-z-mojej-pierwszej-gry-na-steam-pierwszy-miesiac-we-wczesnym-dostepie-yerba-mate-tycoon/?lang=pl
Tak skrótowo TLDR:
-
Jestem początkującym, wydałem prostą grę na Steam, we wczesnym dostępie, gra jest mieszanką Tycoon/Casual, Gra została wydana najpierw na Windowsa, po paru dniach na Linuxa, a jeszcze po paru na MacOS.
-
Sprzedałem 410 sztuk gry, co daje $632 przychodu (po odjęciu vat i działki Steam), nadal pozostają podatki w Polsce, niestety system podatkowy w Polsce był projektowany przez szatana + troszkę wydałem na grę. Więc wychodzę na <0 z zysków. Jest strata. Przy tych "zyskach" trzeba już płacić miesięczne "daniny"
-
Sprzedaż na MacOS i Linuxa wynosi po %2.5-3%, reszta to Windows (tutaj też wpływ na to miało późniejsze wydanie)
-
Przed wydaniem gry miałem 724 dodań do listy życzeń (jak wydajemy, to gracze dostają e-mail),
-
Największe kraje sprzedaży to: Argentyna (26% sztuk), Polska (18%), USA i Niemcy po 10%.
Na zdjęciu wykres sprzedaży ze Steam
![d3b3932f-f57e-4bb1-8530-cf95b7e3b458](https://cdn.hejto.pl/uploads/posts/images/1200x900/8c3ad3e5b55ddae2714efee617167e16.png)