Wracam powoli do LFM w ACC. Jestem już poza rookies i głównie jeżdżę w sprintach Coach Dave GT3.
Będę wrzucał tutaj raporty z wyścigów tak żeby motywować się do szukania błędów i ogólnie jazdy z pewną regularnością. Bardzo często odpuszczałem granie ze względu na to ile czasu zajmuje jeden wyścig i przygotowanie do biegów.
Wstępny plan to 5 wyścigów na tydzień. Dzisiaj odbyte zostały 2 wyścigi. Jeden był dobry drugi był zły.
Pierwszy wyścig, split 4: 25 stopni Misano 10am
Kwali na 21 miejscu z czasem 1 0. W głowie przede wszystkim czysta jazda z nadzieją, że brak PIT stopu z powodu uszkodzeń pozwoli zakończyć wyścig na pozycji wyższej niż ostatnia.
Po pierwszych kilku zakrętach spadłem na 26 miejsce. Pierwsze dwa lapy miałem za sobą dosyć agresywne AUDI, którego się bałem. Chyba w pewnym momencie odpadł i już jechałem w miarę spokojnie starając się gonić. 4/5 lap i spin kilku zawodników w T2 - nadrobiłem do 21 pozycji. Prawie do końca wyścigu walczyłem o 21 lokatę i zbliżałem się do paki. Na ostatnim zakręcie ostatniego okrążenia odpadło dwóch zawodników i na metę dojechałem 19.
Do poprawy na pewno tempo wyścigowe - bardzo duża ilość popełnianych błędów nie pozwalała na wywieranie odpowiedniej presji na przeciwnikach. Czasy wahały sie w okolicy 1:37. Dużo wyjazdów poza tor.
Drugi wyścig, split 4: 16 stopni Misano 8pm
Krótka historia - kwali P21 z czasem 1 1 (byłem w stanie zrobić 1 5 lekko), wyścig zachowawczo na pierwszych okrążeniach spadam na P26. Po 10 minutach wyścigujadac w okolicy P20 popełniam błąd i zjeżdżam na jadącego obok po prostej zawodnika. Klnę bo uważam, ze mnie tapnął ale potem sie reflektuje i biorę winę na siebie. Szkoda wyścigu bo mogło być fajnie.
Do poprawy: ogarnianie ciśnienia przy różnych temperaturach, w kwali poprawnie pojechałem 1 lap / 7 - żenaduwa, ogarnięcie emocji bo po wyścigu jestem roztrzęsiony.
W tym tygodniu wpada do mnie zestaw bassshakerów - liczę że lepiej będę w stanie wyczuć lockupy i generalnie szorowanie oponami. Do końca tygodnia chce zbliżyć sie do stałego 1:36 w wyścigach i 1 5 w kwali.
Elo
#acc #gt3 #lowfuelmotorsport #assettocorsacompetizione
Będę wrzucał tutaj raporty z wyścigów tak żeby motywować się do szukania błędów i ogólnie jazdy z pewną regularnością. Bardzo często odpuszczałem granie ze względu na to ile czasu zajmuje jeden wyścig i przygotowanie do biegów.
Wstępny plan to 5 wyścigów na tydzień. Dzisiaj odbyte zostały 2 wyścigi. Jeden był dobry drugi był zły.
Pierwszy wyścig, split 4: 25 stopni Misano 10am
Kwali na 21 miejscu z czasem 1
Po pierwszych kilku zakrętach spadłem na 26 miejsce. Pierwsze dwa lapy miałem za sobą dosyć agresywne AUDI, którego się bałem. Chyba w pewnym momencie odpadł i już jechałem w miarę spokojnie starając się gonić. 4/5 lap i spin kilku zawodników w T2 - nadrobiłem do 21 pozycji. Prawie do końca wyścigu walczyłem o 21 lokatę i zbliżałem się do paki. Na ostatnim zakręcie ostatniego okrążenia odpadło dwóch zawodników i na metę dojechałem 19.
Do poprawy na pewno tempo wyścigowe - bardzo duża ilość popełnianych błędów nie pozwalała na wywieranie odpowiedniej presji na przeciwnikach. Czasy wahały sie w okolicy 1:37. Dużo wyjazdów poza tor.
Drugi wyścig, split 4: 16 stopni Misano 8pm
Krótka historia - kwali P21 z czasem 1
Do poprawy: ogarnianie ciśnienia przy różnych temperaturach, w kwali poprawnie pojechałem 1 lap / 7 - żenaduwa, ogarnięcie emocji bo po wyścigu jestem roztrzęsiony.
W tym tygodniu wpada do mnie zestaw bassshakerów - liczę że lepiej będę w stanie wyczuć lockupy i generalnie szorowanie oponami. Do końca tygodnia chce zbliżyć sie do stałego 1:36 w wyścigach i 1
Elo
#acc #gt3 #lowfuelmotorsport #assettocorsacompetizione
Zaloguj się aby komentować