Godot można zainstalować na Windowsie, Linuksie, Androidzie i macOS albo użyć wersji przeglądarkowej.
#technologia #komputery #gry #gamedev
@koszotorobur a jak tam wsparcie dla jedynego słusznego języka jakim jest JS? Zmalało, urosło?
@rakokuc - Godot 4.1 nie wspiera JavaScript: https://docs.godotengine.org/en/stable/getting_started/step_by_step/scripting_languages.html .
Godot 3.5 LTS ma jedynie community JS bindings: https://github.com/Geequlim/ECMAScript .
Dla mnie GDScript jest super bo lubię Pythona - więc jak dla mnie JS w Godocie w ogóle nie brakuje
Jak chcesz silnik, który wspiera JS to polecam GDevelop - można w nim używać JS pomimo, że silnik celuje w "no code": https://gdevelop.io/page/javascript-game-engine (ja tak napisałem małą gierkę na Androida - nie trzeba nawet używać ich chmurowych usług bo buildy można sobie robić lokalnie https://wiki.gdevelop.io/gdevelop5/publishing/android_and_ios_with_cordova/#testing-on-ios ).
Słabą maja licencje, nawet Cię zbankrutowac nie potrafi jak Unity.
@Zuorion - no, ta licenja Godota taka nie za restrykcyjna (╯ ͠° ͟ʖ ͡°)╯┻━┻
Zaloguj się aby komentować