#awaria
@spokolok0 +1 @hejto wołam
Fajnie, że są linki do platform społecznościowych w menu, a jeszcze fajniej byłoby się przy ich pomocy komunikować. Zdaje sobie sprawę ze skali nowych użytkowników, która w ostatnich dniach przybyła - spoko, klęska urodzaju. Ale pamietajmy o transparentności i nie bójcie się tam w @hejto prosić userów o pomoc. Trochę w duchu idei, pomożecie? Pomożemy!
@spokolok0 Mogliby podać jakieś informacje co się wogóle dzieje i skąd te problemy. To milczenie niepokoi. Dodatkowo pomyślałbym o użyciu konta na Twitterze do komunikacji w takich sytuacjach.
@jinnoman jak najbardziej! Obawiam się spirali upadku nakręconej przez na prędko wdrażane hotfixy na live, które nieprzetestowane mogą przynieść więcej strat i frustracji niż korzyści. A tu trochę brak zarządzania „kryzysem” - stało się x, robimy y, lepiej będzie za z.
@spokolok0 rumuna bym wykluczył ponieważ teoretycznie obiecał nie robić gnoju na #hejto ale DDoS jest prawdopodobny.
Zaloguj się aby komentować