W nawiązaniu do poprzedniego wpisu, chyba nadszedł moment na zrobienie przerwy od #hejto .

Próbowałem na dwóch różnych komputerach i trzech przeglądarkach. Strona po prostu nie działa. Próbowałem:
- wyłączyć i włączyć ponownie (przeglądarkę, komputer, router, bezpieczników ruszał nie będę),
- kasować cache i ciastka,
- różnych DNSów,
- wyłączać blokery i dodatki.

Na chrome mogę się zalogować, ale strony wczytują się jak przez modem 56k. Na edge w ogóle nie mogę się zalogować (nie pokazuje się okno logowania). Na Operze nie dzieje się nic kompletnie. Zero ruchu sieciowego na podglądzie.

Tak jest od kilku dni.
Wszystko inne mi działa. Internet t-mobile >200 Mbps/23ms.

#administracja #moderacja #niewiemjaktootagowac
Felonious_Gru

@MostlyRenegade co ma do tego moderacja?

Opornik

@MostlyRenegade coś się pierdoli, sam tym pisałem, IMHO to problem ich hostingiem, ale nie będę zgrywał eksperta

Acrivec

No to sprawdź winmtr jaki masz packet loss.

MostlyRenegade

@Acrivec @Opornik

Coś z routingiem?

ffce59d5-bd3f-4398-96a1-26c881a133e4
Acrivec

@MostlyRenegade masz ogromny packet loss. Jeśli internet masz od t-mobile to skontaktuj się z nimi i powiedz o tych wynikach z żądaniem ogarnięcia routingu.

https://ipinfo.io/AS12912/157.25.0.0/16-157.25.254.0/23

MostlyRenegade

@Acrivec nie do końca wiem, jak to interpretować. Jeśli jakiś host po drodze nie odpowiada, to skąd biorą się pakiety z tych dalszych?

spawaczatomowy

@MostlyRenegade dzięki za zgłoszenie, przekazane dalej

Cybulion

@MostlyRenegade u mnie dziala pieknie i na app i na www/mobile i jak sie okazało na kompie tez pikuś

Marchew

@MostlyRenegade U mnie działa.

Tak na poważnie, nie śmieszkuję. Szukaj winy u dostawcy internetu.

Zaloguj się aby komentować