#uk #emigracja

pytanie do ludzi mających jakikolwiek kontrakt z Virgin Media... Jak udało Wam się z nimi skontaktować?
Próbuję dostać się jakoś do możliwości zamknęcia konta, bo się wyprowadzam... no ni chuja, ani chat, ani telefon kurwa!!
Mazski

Dlatego już nie jestem w Virgin

tomwolf

@Mazski jak Ci sie udało?!

Mazski

@tomwolf to było już 5 lat temu. Po prostu dzwoniłem i czekałem. Normalnie to ok 30min na lini trzeba wisieć

dolitd

@tomwolf 0345 454 1111 lub 150 jak masz stacjonarny lub komórkowy z VM.

tomwolf

@dolitd ja pierdole... nie mam telefonu z VM, tylko internet, a na powyższym numerze nie mogę się połączyć, nie pamiętam "memorable word" xDDD jasny chuj! zaraz mnie coś trafi

dolitd

@tomwolf Nie możesz zmienić memorable word gdzieś w profilu?


Edit


Możesz.

a2d462e5-1d8d-4304-adc6-f224c6afe6bb
tomwolf

@dolitd kurwa udało się!!! gadałem z kimś z Bangladeszu na bank, teraz czekam nadal xD

irbis9

Przenieś numer gdzieś indziej i tam usuń

NiebieskiSzpadelNihilizmu

@tomwolf o panie, to trafiłeś. Lata temu jak jeszcze byłem w t-mobile, który wtedy miał ich pod skrzydłami i musiałem odwiedzić "autoryzowany salon". Bo wiadomo- każdy inny to dziupla pasera i nie wszystko można tam załatwić, za prosto by było. No i sobie poszedłem do tego autoryzowanego cuda i przede mną była dziewczyna, która miała jakieś jazdy ze swoim kontem, że nie mogła nigdzie dzwonić, ale inni do niej już spoko. I tak sobie stoję grzecznie w kolejce i słyszę chyba najbardziej absurdalny dialog udowadniający, że żyjemy w jakimś zjebanym matrixie:

- No rozumiem ale my nic nie możemy zrobić bo to formalnie nie nasz system niech pani zadzwoni na infolinię.

- Ale proszę pana pan chyba nie zrozumiał, ja właśnie w tej sprawie, że nie mogę nigdzie dzwonić

- No rozumiem ale my nic nie możemy zrobić, proszę zadzwonić na infolinię

- I niby jak to mam zrobić, skoro nie mogę nigdzie zadzwonić, a ten magiczny system od razu wykrywa numer, który dzwoni i na jego podstawie identyfikuje właściciela?

- No rozumiem ale my nic nie możemy zrobić


Koniec końców wyszła kurwiąc na czym świat stoi, jestem kompletnie przekonany, że pierwsze co zrobiła to poszła szukać innego operatora. Bo tyle te wirtualne śmietniki są warte- jest fajnie póki jest fajnie, ale jak tylko pojawi się pierwszy, nawet najmniejszy zgrzyt spoza wymyślonej listy problemów, to jesteś w dupie, bo nikt ci nie pomoże. Ja wiem, że oni często kuszą dużymi pakietami internetu, albo innymi cudami na kiju za pół ceny, ale ja już wolę zapłacić trochę więcej i mieć możliwość iść do salonu, co się okazuje całkiem przydatne jak "coś się spieprzy" i przestaną ci przychodzić faktury- tak papierowe, jak i elektroniczne. Tak jak mi, dawno temu.

Hi-cube

@tomwolf o panie złoty. Miałem z nimi w chuj problemów i próbowali mnie ciągle naciągać na dodatkowe koszta po tym jak próbowałem się z nimi rozstać. Najśmieszniejsze było to jak chciałem złożyć complaint po zamknięciu konta u nich po tym jak naliczyli mi karę za nieoddanie routera (który wysłałem ASAP i wziąłem kwitek z potwierdzeniem nadania na szczęście) - nie mogłem tego zrobić w sposób normalny przez formularz bo nie bylem już ich klientem w systemie ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯


Napisałem kilka complainow, w tym załączyłem ombudsmana i nagle dało się ze mną skontaktować.


A wracając do tematu najszybciej idzie się z nimi skontaktować przez WhatsApp. Przynajmniej masz wgląd do czatu i nie musisz czekać niewiadomo ile na pojawienie się konsultanta na czacie na stronce. Bo można czekać i 40 minut na konsultanta, ale jak nie odpowiesz w ciągu 5 minut to zamykają ticket xD

Hi-cube

@tomwolf


Tu masz numer ich WhatsApp - +44 7305 327112

fce11724-5d9f-4fb3-a601-f914bd3f1b52
tomwolf

@Hi-cube @NiebieskiSzpadelNihilizmu @irbis9 @dolitd @Mazski Dzięki wszystkim, udało mi się!

Dostałem maila, że za miesąc kończę przygodę VM. Jaki broadband polecacie?

Hi-cube

@tomwolf zależy gdzie jesteś i co masz dostępne. Zmieniłem na LitFibre z VM I jestem mega zadowolony. Udało mi się wyhaczyc promke 500mb za £25PCP. Umowa na dwa lata, pierwsze 6 miesięcy nie płacę nic. Jakbym się przeprowadzał i byliby dostępni w nowym rejonie to bezpłatnie mnie podpinają albo rozwiązujemy umowę bez żadnych kosztów. Oczekiwanie na support przez telefon w okolicy 5min. Na instalację czekałem 6 dni od złożenia zamówienia. Kiedy planowali przerwę techniczną to dali mi znać z tygodniowym wyprzedzeniem i miało to miejsce w nocy (w ciągu 4 miesięcy zdarzyło mi się raz). Router WiFi6 bez blokad więc jak masz swój mesh system to możesz używać swojego, a jak chcesz od nich to dodatkowo płatne £5 PCP za urządzenie

6378c030-aaaa-418a-96bd-9993996d8684
Budo

@tomwolf ja polecam virgin media ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Budo

@tomwolf co to znaczy "ni chu*a"? Jestem z nimi od lat i nie zamienia, kontakt jest ok przez czat, albo telefon.

Zaloguj się aby komentować