Samochodem jeździłem, dotykałem wiem co mi się w nim podoba.
Jedyne co mi zaprząta głowę to skrzynia biegów.
Jest to eCTV, która ma opinie, niezawodnej, prostej i ogólnie najlepszego co spotkało ludzkość od zeszłego piątku.
Ciekaw jestem jednak, jak wyglada praktyka, ujezdzal ktoś na taxi taka skrzynie? Da to radę zrobić pol miliona przy odpowiednim serwisowaniu?
#toyota #motoryzacja #samochody #hybryda
mam aurisa kombu w hybrydzie w tą skrzynią i nic się nie psuje
tylko że ja w 4 lata posiadania samochodu zrobiłem 32 tysiące kilometrów
kupiłem po leasingu 4 letni z przebiegiem 107 000
Ja robię ok 80kkm rocznie a planuje trzymać Toyke min 5lat.
Opinie są w necie nieliczne acz dobre.
Ponoć jest to najprostsza w konstrukcjibskrzynia.
Tak z ciekawości jakie masz spalanie?
W Aurisie była e-CVT? Czy może CVT?
W swojej Corolli mam przekładnię e-CVT ale przejechałem nią dopiero 14 tys. km więc o jej trwałości nie mogę się wypowiedzieć. Na grupie na Fb są wątki dot. e-CVT i jest w zasadzie bezawaryjna, producent milczy na temat interwałów wymiany oleju w przekładni ale użytkownicy wymieniają go co około 80 tys. km. Przebiegi rzedu 500-600 tys. km w Priusie to nic nazdwyczajnego in to nawet w tych ze zwykłą CVT.
@Taxidriver po warszawie w korkach ok 5,5-6,6 ale to jest czasem jazda 10km odcinek w 45min-1 godzinę
w trasie 5,5-6 ale 120-140 połowa na tempomacie 120
a po mazurskich drogach jak się bujałem 60-80km/h to 4,6 litra to samo po Bieszczadach
@ovoc w hybrydach 1,8L jest zawsze e-CVT
zwykła CVT jest w nie-hybrydach w Aurisie chyba tylko z 1,6l benzyną wolnossącą
@Taxidriver gdzie taką znalazłeś? Z niemiec?
UK tutaj kupuje, tutaj będę używał.
To jest po prostu przekładnia planetarna. Tam po prostu nie ma co się popsuć.
Zaloguj się aby komentować