https://twitter.com/NoMansSky/status/1578369557575540736?t=1hRvqyxirV7I2ZylY52kKA&s=19
Oni jeszcze chcą ją ulepszać xD
@monox12 pamiętam jaką ta gra była wtopą. Może dla cyberpunka jest też nadzieja
@muskutanin Z CDP jest taki problem, że są firmą polską, a za tym idzie januszexem, który ciśnie na tyle produkt na tyle im inwestorzy płacą, a swoich pracowników nie szanują więc ja bym tutaj rozważał z słowami, że "dadzą radę naprawić"
@muskutanin z cp2077 jest znacznie lepiej. Gra już jest zajebista - do wydumanego hajpu nie dociągnie (bo będą robić sequel), ale po tych blisko dwóch latach od premiery w końcu jest porządek. No i teraz po sukcesie anime rzeźbią w systemach do poprawki dalej.
@monox12 Hello Games owszem jest przykładem jak takie wtopy poprawiać i jak dalej opiekować się grą (ciągłe wsparcie na wysokim poziomie bez monetyzacji - jak widać da się), ale nie zmienia to faktu, że to oni cisnęli żeby grę wydać, sony ich do premiery nie zmuszało - naobiecywali cudów, a potem były problemy. Niesmak zawsze pozostaje i ich gry na premierę bym nie kupiła przed sprawdzeniem, czy dowieźli, co obiecują.
@monox12 Dokładnie, zresztą najlepszym przykładem jest ograniczenie Cyberpunk 2077 do 1 DLC i przeniesienie głównych prac na Cyberpunk 2077 Orion (tzw. Cyberpunk 2077 2) do Bostonu bo w Polsce nie da się wydać jakościowo dobrego produktu ze względu na silną presję inwestorów na natychmiastowy zysk oraz domniemane oszukiwanie zarządu co do jakości produktu przed premierą.
@monox12 racja z grami AAA jest mocny spadek, mamy recyklingu po najniższej linii oporu, po prostu nawet jak deweloperzy chcą zrobić coś dobrego to księgowi przesuwają suwaki w excelu tak żeby wyciągnąć jak najwięcej przy minimalnym koszcie.
W mojej branży inzynierinej jak kiedyś zglaszelm żeby usprawnić coś to po jakimś czasie ficzer wprowadzali, teraz rządzą księgowi i jeśli ficzer czegoś nie sprzeda to nie będą go wprowadzać bo projekt manager nie chce mieć nieuzasadnionych kosztów
@Nebthtet To sama zasługa prezesa Hello games, który za bardzo wierzył w swój produkt, że da radę wypuścić w takim stanie, że gracze im wybaczą. No nie wybaczyli aż do update'u 1.0, gdzie poprawiono ogrom rzeczy, a teraz przy waypoincie jest dodanych trzy razy tyle. Także warto ograć i sam już dawno wybaczyłem Murray'owi
@Nebthtet kupiłem w dniu premiery. Pamiętam, że była momentami bardzo zbugowana, ale grywalna. Chyba dziś zainstaluję i zobaczę jak wygląda po półtora roku jak nie grałem
@muskutanin ja właśnie nie kupiłam, poczekałam jedząc popcorn i kupiłam jak zeszła do 50pln. Best money ever spent. Za pełną cenę (200 czy 250 na premierę, nie pamiętam) to była kpina.
@Nebthtet dlatego to był pierwszy i ostatni raz jak kupiłem grę w dniu premiery, a nie jakiś czas później jak to miałem w zwyczaju. Nie dam się następnym razem omamić
@monox12 nie spodobała mi się ta gra kompletnie. Nie ukrywam na próbę pobrałem z zatoki piratów i nie żałuję dałem jej kilka godzin i odpuściłem
@walus002 Po prostu nie twój typ gry, nie każdemu się podobają comfy przemierzanie planet. Choć ma nadal problem z planetami, co odnawiają swoje surowce
@walus002 sandboxy nie są dla wszystkich, ja też długo w to nie pogram, bo potrzebuję w grze więcej fabuły jednak.
@monox12 Pograłem kilka godzin, o grze nic złego teraz powiedzieć nie mogę, ale nie jestem fanem sandboxów, chociaż od czasu do czasu sobie polatać to fajnie. Gra już rok po premierze już była w niezłym stanie. Za to co teraz Hello robi też szacun, ich problem wynikał tylko z tego, że było ich mało i porwali się z motyką na słońce. Rozwinęli studio, zatrudnili ludzi, dobrze ciągną dev i widzimy efekty.
Zaloguj się aby komentować