TMobile, Internet mobilny i domowy czyli jak zrazić klienta
pracownicy BOK dają radę, pracownicy działu komicznego niestety dają co innego
5G z pasmem C
reklamacja za miesiąc czerwiec i lipiec 2024
download od około 10 do około 100 Mbps o godz 2 rano
upload rzędu około 2 do 5 Mbps

Przyczyna reklamacji i temat: nie działa mi internet 5G w paśmie coś tam domowo/najbardziejowo uprawia sex i transfery mi się nie podobają
w miesiącach styczeń-kwiecień miało transfery 472/44,3

Pracownicy BOK stają na uszach żeby ustalić przyczyny problemu i pomagają jak umieją, w końcu odsyłają do działu komicznego:
odpowiedź z działu komicznego: w mojej lokalizacji nie wszystkie bts mają 5G-C i jak mi internet wolno działa to mam się przełączyć na LTE
tymczasem w innej rzeczywistości:
Na BTS były prowadzone prace techniczne, poprawiono działanie 5G C - ponad 400 download i około 40 upload

Wina operatora tmobilie, smsy z reklamami i ofertami do wszystkich wysyłają
Nie wysyłają sms że trwają prace techniczne na nadajniku najbliższym i przez "X" dni działanie internetu może być niestabilne
Cybulion

@superhero nikt nigdy nie informuje o pracach na btsach.

superhero

@Cybulion gdybym miał sms że grzebią na nadajnikach i że jak skończą to internet będzie zapierdzielał to bym reklamacji nie zakładał -poprawili upload bo wcześniej miałem 1 do 10 Mbps - przed chwilą mierzone:

324 / 20 czyli całkiem przyzwoicie, czekam aż całe miasteczko uzbroją w C to może i transfer podskoczy do 1 Gbps

Cybulion

@superhero niestety ja w podobnych okolicznosciach rozstalem sie orange

superhero

@Cybulion internet mobilny który miałem to orange, plus, teraz tmobile

jak mi się umowa kończyła w tmobilei i im papiery rzuciłem to dział utrzymania klienta (nie dzwoń po pionkach - zadzwoń do królowej) zrobił mi ofertę ekstra na pozostałe numery i internet 5g w ekstra cenie i jeszcze dostałem SGS 24 ultra w super cenie

rachunek zbiorczy to około 400zeta miesięcznie - o takiego klienta będą walczyć

Zaloguj się aby komentować