Sytuacja:
-
kurier dostarczył przesyłkę, z zewnątrz paczka nie wyglądała na uszkodzoną (karton był co prawda w nie najlepszym stanie aczkolwiek na pierwszy rzut oka paczka nie wyglądała na uszkodzoną).
-
Po tym gdy paczkę wniosłem do domu i rozpakowałem okazało się jednak, że transportowany przedmiot (prototyp urządzenia które zaprojektowaliśmy) był mocno uderzony. Zadzwoniłem do kuriera z prośbą o powrót i spisanie protokołu szkody. Odmówił i stwierdził, że mam sprawę zgłaszać online.
-
Sprawa zgłoszona online była odrzucana, odbijana itd. Trwało to 3 miesiące. Zbierałem wszystkie dowody, zdjęcia, zrzut ekranu z połączeń wykonanych do kuriera + godzina dostarczenia., kilkanaście wymienionych maili, odwołań itd. Arugmentowali np, że reklamację zgłosiłem po ~~40 dniach
(różne absurdy pojawiały się po drodze).
-
W końcu uznali reklamację, właśnie dostałem potwierdzenie.
#DPD #reklamacja
Kiedyś wysłałem paczkę 110x110cm x10cm grubości do Holandii przez dpd no i... Zaginęła xd
Proces reklamacji zajął około 3 tygodnie, zwrócili 70% kwoty produktu mimo, że wykupiłem ubezpieczenie na 3 tys zł xd
@JonesMajoness xD nie mamy pana paczki i co nam pan zrobi ?
@Fulleks kurierzy są spoko dopóki nic nie zniszczą lub nie zgubią xd po incydencie czujesz się jak robak który niż nie może
Spoko u mnie paleta z silnikami max 50kg krąży między DHL Gdańsk i Poznań i dotrzeć nie może od miesiąca. Wysłana 21.01. Po interwencji wyżej nagle jutro przyjdzie...
@RACO że tak im się chce wozić w te i nazad
@RACO @felixd Zamówiłem sobie z amazona jakiś elektroduperel.
Kurier 2x próbował dostarczyć paczkę, dzwoniąc o 7 czy 8 rano, po czym nie dało się do niego dodzwonić xD
Pierwszy kurier od wieków, który nie trafił pod adres firmy xD
Za 3 razem paczka przepadła.
Ostatni mail wysłałem 20 lutego xD
@felixd no tez mnie to dziwi, tym bardziej że to paleta i najlepsze jest to że mają kontakt do mnie podany i do firmy i co dzień paczki dostarczają XD ale ta paleta im się chyba podoba XD
Dostałem kiedyś paczkę w kształcie banana, zgłoszone mailowo po kilku godzinach. Inna firma. 3 miesiące wymiany maili. Kilka razy próbowali mi wmówić, że tam było szkło i oddalić reklamację. W końcu zwrócili całość koszów, oprócz kosztu przesyłki, bo sprzedawca nie był w stanie przesłać faktury za tę konkretną przesyłkę.
Zaloguj się aby komentować