Ten kto wpadł w Blizzardzie na pomysł żeby moby skalowały się z naszym poziomem powinien pierdolnąć się w łeb. Szkielet hns czyli nasz progress, statystyki, to że każda nowa umiejętności sprawia że stajemy się potężniejsi, został wyrwany, przemielony i sprzedany na rzecz casualowości dla mas.
#diablo #diablo4 #hns #blizzard #gry
#diablo #diablo4 #hns #blizzard #gry
@kruzd Tak też jest w D3. Na lvl 3-5 można iść w top heavy gore lokacje.
@Marchew a kogo obchodzi D3, raczej nie uważa się go za dobry wyznacznik tego czym jest gatunek
@kruzd Chciałem zakomunikować że w D3 też jest to upośledzone.
@kruzd niestety w wielu grach tak jest
@kruzd przecież prawdziwi fani hns już od dawna grają w Path of Exile
@Aquiller ileż można
A mi to nie przeszkadza. Po prostu zrobili lokacje ktore maja jakis poziom. Poza tym fabule sie gra raz a potem to juz endgame wiec wysrane w skalowanie potworow.
Zreszta nieskalowane potwory to religkt rpg a tutaj mamy hns
@highlander dobrze powiedziane, grało się fajnie, czekam na pełną wersje.
Zaloguj się aby komentować