-jest mega wygodne,
-świetnie współpracuje z lpg,
-wybitne wyposażenie jak na te lata,
-po prostu dobrze wygląda i budzi pozytywne odczucia
#samochody
@jmuhha dwa zastrzeżenia:
- akurat segment B nadal jest mega oblegany, to segment A się zwija. A takie Clio to segment B jest.
- pojedź w dłuższą klasę Clio, a później pojedź czymś z klasy średniej i zmienisz zdanie, jakie to Clio jest wygodne. Mam porównanie i auta z segmentu B są fajne, ale tak do kręcenia się maks 100 km od komina.
@jmuhha teraz to każdy samochód musi być gównosuvem i wyglądać tak samo xd
@cotidiemorior uwaga, niespodzianka! firmy produkują dużo suvów, bo ludzie chcą jeździć suvami.
@cotidiemorior mam crossovera, faktycznie wygląda tak samo jak każdy inny, ale..
-
jest wygodny, bo ma dużo miejsca wewnątrz
-
wygodnie się wsiada
-
jadąc widzę więcej, bo siedzę wyżej - jeżdżę płynniej, bo widzę co się dzieje przed autem za którym jadę
-
ma 200mm prześwitu i mam mniejsze problemy z parkowaniem, bo tam gdzie reszta zostawia zaczepy zderzaka, ja sobie na luzie parkuję
-
podoba mi się to autko
-
zdążyłem z zakupem prostej 2l benzyny przed szałem producentów na doładowane R3, hybrydy i inne eksperymenty
-
pisałem już, że mi się podoba?
@Fausto Szczególnie ci zakompleksieni
@Gracz_Komputerowy tego nie wiem. A może tacy którzy wolą mieć dużo części i blachy, które przyjmą siłę uderzenia podczas wypadku.
@Fausto trzeba mieć dużo części i blachy, bo ten drugi też będzie miał dużo części i blachy. Oczywiście lepiej mieć więcej od tego drugiego. Samochody przez to robią się coraz cięższe, więcej palą i bardziej zużywają asfalt. Cieszą się z tego koncerny paliwowe i producenci aut, bo suvy i crossovery przecież nie są tańsze od swojego niżej zawieszonego rodzeństwa. A kierowcy myślą, że to była ich decyzja xD
Zaloguj się aby komentować