Swoją drogą wygląda na to, że cały port w Baltimore jest odcięty. 8 największy port USA pod wzg. masy, a 7 pod względem wartości przeładunku. Specjalizował się zwłaszcza w samochodach - 700 tys. rocznie, był głównym portem, do którego trafiały np. Mercedesy.
Odbudowa mostu to jedno, ale ciekawe jak szybko udrożnią tor wodny.
#usa #statki #wypadek
0ce40e63-458d-446f-86f8-5aa2768ea9d0
Nemrod

@LondoMollari Niestety, wziąłem to z ang. Wiki, prawdopodobnie podbili sobie miejsce słowem "zagraniczny"

Jeszcze znając Amerykanów, to mogą sobie osobno liczyć porty wschodnie i zachodnie....

vinclav

@Nemrod Co tam się stało? To jakaś zorganizowana akcja?


Edit. Już mam.

ataxbras

@Nemrod Wziąwszy pod uwagę niewielką ilość ofiar, udrażnianie samego toru wodnego może być względnie szybkie (bo inaczej koroner mógłby opóźnić proces). Sam tor wodny to obręb głównego przęsła.

W Baltimore stacjonuje pływający dźwig o udźwigu do 400t. Jest jeszcze jakiś US Navy. Więc to kwestia organizacji, sprowadzenia nurków i dodatkowego sprzętu.

Przy dobrych wiatrach, szybko zakończonym zbieraniu dowodów przez NTSB, może dałoby się otworzyć tor po dwóch miesiącach.

Zaloguj się aby komentować