Świat pije mniej wina. Potentat wyprzedaje marki

Świat pije mniej wina. Potentat wyprzedaje marki

Filarybiznesu
Jeden z największych na świecie producentów alkoholu porzuca marki wina, ponieważ konsumpcja tego alkoholu spada na całym świecie. Teraz firma Pernod Ricard chce się skoncentrować na rozwoju swoich marek szampana i alkoholi premium, między innymi w Stanach Zjednoczonych.

Francuska grupa Pernod Ricard, właściciel marek takich jak Absolut Vodka, Jameson Whiskey, Olmeca Tequila i Beefeater Gin, ogłosiła sprzedaż siedmiu winnic w Australii, Nowej Zelandii i Hiszpanii. Decyzja ma na celu skoncentrowanie inwestycji na markach alkoholi premium i szampana, które napędzają rozwój firmy.

Sprzedaż obejmie 10 marek win: Jacob's Creek, Orlando, St Hugo, Stoneleigh, Brancott Estate, Church Road, Campo Viejo, Ysios, Tarsus i Azpilicueta, które przejmie Australian Wine Holdco Limited, konsorcjum międzynarodowych inwestorów. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione. [...]

#gospodarka #swiat #wino #produkcja #sprzedaz

Komentarze (0)

Zaloguj się aby komentować