hejtooszukuje
Specjalista
#stalker
Wesołych Świat
cieszę się prezentem na gwiazdkę
z ciekawości sztuczkę zrobiłem, dwie gry uruchomiłem, obie działają jednocześnie i się zaskoczyłem
Fallout 4 z texturami HiRes , ULTRA, okno 2650x1440
Stalker 2 w średnich 3840x2160, okno na pełnym ekranie bez ramek
SSD NMVE PCIE x4 MSI 1TB
32GB RAM
RTX 4070 12GB VRAM
Winda 11
kilka rdzeni na Ryzenie
obie gry działają płynnie, przełączenie zajmuje ułamek sekundy, nie wyczuwam opóźnień
jak czytam testy najnowszych gier z pure pc to ogólny przykry wniosek z branży gier jest jeden- na dzisiejszym sprzęcie jeśli gra działa za wolno to wina bandy leniwych programistów, kilka batów na plecy poprawiło by jakość produktu.
po co optymalizować kod gry: instrukcję generowania klatek AI na kartach za tysiące cebulionów zrobią za nich robotę
PS. jest amatorski mod który dodał cienie do latarek
drugi PS. do testów redakcja portali szykuje konfigurację z czystym systemem pod grę a nie śmietnik przeciętnego użytkownika -po chłopsku wyjaśnię: znajdź różnicę pomiędzy "piciem w Szczawnicy a szczaniem w piwnicy"
Wesołych Świat
cieszę się prezentem na gwiazdkę
z ciekawości sztuczkę zrobiłem, dwie gry uruchomiłem, obie działają jednocześnie i się zaskoczyłem
Fallout 4 z texturami HiRes , ULTRA, okno 2650x1440
Stalker 2 w średnich 3840x2160, okno na pełnym ekranie bez ramek
SSD NMVE PCIE x4 MSI 1TB
32GB RAM
RTX 4070 12GB VRAM
Winda 11
kilka rdzeni na Ryzenie
obie gry działają płynnie, przełączenie zajmuje ułamek sekundy, nie wyczuwam opóźnień
jak czytam testy najnowszych gier z pure pc to ogólny przykry wniosek z branży gier jest jeden- na dzisiejszym sprzęcie jeśli gra działa za wolno to wina bandy leniwych programistów, kilka batów na plecy poprawiło by jakość produktu.
po co optymalizować kod gry: instrukcję generowania klatek AI na kartach za tysiące cebulionów zrobią za nich robotę
PS. jest amatorski mod który dodał cienie do latarek
drugi PS. do testów redakcja portali szykuje konfigurację z czystym systemem pod grę a nie śmietnik przeciętnego użytkownika -po chłopsku wyjaśnię: znajdź różnicę pomiędzy "piciem w Szczawnicy a szczaniem w piwnicy"
na procku jest 16 rdzeni/ 32 wątki, maks zbiorcze obciążenie w dwóch grach jednocześnie to 25%
To w większości przypadków nie wina programistów, a menadżerów, liderów, prezesa, rady dyrektorów albo wydawcy który dalej myślą że da się w 2 lata przy setkach osób które ciągle sobie pod nogi włażą zrobić dobrze spięty produkt. Gdzie 50% kosztów idzie w marketing, deweloperów się wykorzystuje, wyciska z nich co się da i płaci głodowe jak na sektor IT płace. Większość osób z którymi pracuję chce zrobić dobrze, ale nie oni decydują, a w gamedev (osobiście robię w selfhosted/cloud w Java) zamiast optymalizować lepiej wciskać mikrotransakcje, subskrypcje, DEI, albo po prostu pełno gówno mechanik napisanych na kolanie.
Zaloguj się aby komentować