Słuchajcie szukam serwisu, w którym mógłbym przechowywać własne teksty pogrupowane według kategorii. Czy istniej takowy serwis? Chciałbym przechowywać własne komentarze z różnych serwisów (żeby nie przepadły, kiedy usunę konto), notatki i artykuły, rozpoczęte książki... Zależy mi na tym, bo ja potrafię napisać sensową treść, wymagający napracowanka, a po czasie o niej zapominam, porzucam, ginie gdzieś w otchłani czasu., Niekiedy, gdy odnajduję moje własne przemyślenia/ przypadkowe artykułu to żal mi serce ściska, że tego tyle przepadło na przestrzeni lat (niekiedy np. recenzuje książki, piszę artykuły pod ich wpływem - pod wpływem ostatnio przeczytanej książki - zatem są one różne i chyba dla mnie wartościowe i ciekawe). Znacie może taką usługę?
PeBe

Mogę Ci taka apkę napisać/zrobić

HaHard

@PeBe nom, ja też dałbym rade jakbym się za to wziął. Mnie natomiast chodzi o serwis, który gwarantowałby mi przez ileś tam lat przechowywanie tekstów (bezpieczeństwo), z możliwością eksportu etc. Dobrze, gdyby miał wbudowany edytor tekstu. W sumie zawsze mogę trzymać je na dysku, albo mogę wysyłać sobie na e-mail, ale to nie to samo co skatalogowane dane dostępne w kilku kliknięciach

PeBe

A czemu nie korzystasz z usług w chmurze Google, Dropbox, OneDrive etc. Dzięki nim, można naprawdę wiele zrobić. Wszystko kwestia organizacji.

HaHard

@wazkes dzięki, sprawdzę

HaHard

@PeBe korzystam z OneDrive, ale wrzucam tam tylko zdjęcia (robi to automat - przerzuca z mojego telefonu) i książki + oficjalne dokumenty, pliki które muszę mieć wszędzie pod ręką. Mnie chodziło raczej o narzędzie dedykowanego komuś, kto sporo pisze - bez potrzeby przerzucania,. segregowania, poszukiwania plików. Nie musi być to jakieś nie wiadomo co, ważne by było funkcjonalne

hejto

@HaHard poczekaj na nasze społeczności i wjedziesz ze swoją HaHardową - będziesz miał możliwość dodawania tematyki wpisów w swojej społeczności

HaHard

@hejto nie mogę się doczekać

Zaloguj się aby komentować