Siema, sprawa tyczy się reklamacji w telekomie. Dzisiaj rozmawiając z kurierem, który mi odbiera paczki dowiedziałem się, jaki myk stosuje PlusGsm, żeby tak zrobić, żeby nie za wiele zrobić.
Zachęcony zapewnieniami sprzedawcy w salonie kupił smartwatch w abonamencie. Zegarek miał mieć możliwość rozmawiania.
W domu okazało się, że nie ma no ale umowa podpisana. W kurierce mu się taki nie przyda, chciał wymienić na inny. W sklepie nie mamy pana płaszcza, proszę pisać reklamacje.
Reklamacja poszła mailem.
W ostatnim ustawowym dniu Plus wysłał maila, że rozpatrzył reklamacje i decyzję, która podjął, przekaże listownie poczta polską
Ciekawy sposób na przeciąganie sprawy. Bo teoretycznie czas na odwołanie leci, reakcja na reklamację jest, pismo pojdzie albo nie pójdzie zwykłym listem, wątpię że poleconym.
Czemu duże firmy muszą tak bardzo lecieć w chuja?...bo mogą
Zachęcony zapewnieniami sprzedawcy w salonie kupił smartwatch w abonamencie. Zegarek miał mieć możliwość rozmawiania.
W domu okazało się, że nie ma no ale umowa podpisana. W kurierce mu się taki nie przyda, chciał wymienić na inny. W sklepie nie mamy pana płaszcza, proszę pisać reklamacje.
Reklamacja poszła mailem.
W ostatnim ustawowym dniu Plus wysłał maila, że rozpatrzył reklamacje i decyzję, która podjął, przekaże listownie poczta polską
Ciekawy sposób na przeciąganie sprawy. Bo teoretycznie czas na odwołanie leci, reakcja na reklamację jest, pismo pojdzie albo nie pójdzie zwykłym listem, wątpię że poleconym.
Czemu duże firmy muszą tak bardzo lecieć w chuja?...bo mogą
@Pomocifaq A czemu te wpis nieotagowany i jeszcze wrzucony w Politykę?
@To_Stan_Umyslu rzeczywiście, nie zwróciłem na to uwagi, coś mam ustawione, że mi domyślnie ładuje tag polityka do znalezisk
Zaloguj się aby komentować