Siema,
jestem zmuszony cierpieć na internet mobilny, który mam w "topowym" dostawcy w Polsce, czyli #orange . Niestety z pewnych powodów muszę żyć z tym ... jeszcze przez jakiś czas. Mam 999gb limitu na miesiąc, ale wydarzyła się bardzo dziwna sytuacja: w około połtóra tygodnia straciłem cały 1tb limitu mimo, że byłem wtedy na wakacjach xD.
Problem w tym, że nie mam zielonego pojęcia jak, bo: hasło do wifi mam całkiem mocne, nie zostawiłem niczego włączonego(oprócz routera) a nawet jeśli ... to przy stale włączonym YT/Netflixie, nie wyparowałoby nagle wszystko.

Z informacji na stronie wynika, że:

  1. W jednym miejscu mam full internetu nie wykorzystanego.
  2. W drugim jest wszystko puste xD.

O dzwonieniu na infolinie nie muszę mówić, bo klasycznie nic nie wiedzą, nie mogą sprawdzić itd, ale oferują pakiet dodatkowych GB za opłatą :-). Mogę sobie sprawdzić w aplikacji ile zostało wykorzystane konkretnego dnia i sumując wychodzi, że bardzo mało. W związku z tym jestem oszukiwany, bo coś się zjechało po ich stronie a to ja tracę. Pytanie jak przebić się przez ten beton i cokolwiek zdziałać? Pozew? Rozwiązanie umowy?

Pytanie do was, czy mieliście takie sytuacje? Wiecie z czego to może wynikać? Samo korzystanie z internetu mobilnego jest mocno upierdliwe a takie akcje tym bardziej. bo mimo wszystko moja praca wymaga stabilnego łącza.

Z góry dzięki za pomoc

#internet #pytaniedoeksperta #kiciochpyta
walus002

@JakTamCoTam 

to przy stale włączonym YT/Netflixie, nie wyparowałoby nagle wszystko.


Wyparowało by.

Transmisja filmów w dużej rozdzielczości to olbrzymie ilość GB danych.

JakTamCoTam

@walus002 tak jak oglądasz w 4k. Ja oglądam w 1080/720p, bo jestem skażony mobilnym internetem i wcześniej miałem 60gb limitu ;). Wszystko monitoruje i dziennie zużywam po 20-30gb. Na pewnie nie zuzyloby się w parę dni, bo oglądam nieustannie YT na premium jakości (1440p) a na netflixie jest zabezpieczenie i nigdy nie przekroczyłem. Pierwszy raz taka akcja.


Zresztą niepotrzebnie nawet o tym wspomniałem skoro w oficjalnej aplikacji Orange pisze mi, że nie zużyłem wtedy, więc nie ma o czym mówić.

walus002

@JakTamCoTam złóż reklamacje na źle naliczony transfer

Zaloguj się aby komentować