Albo VW lupo 3l z silnikiem 1.2l
Zawsze śmieszy, Seicento z silnikiem 1.1 ma emisję CO2 na poziomie 139g/km a takie X6 z mema aktualnej generacji zaczyna się od 149 do nawet 282 g/km xD W niektórych krajach zachodu mają mechanizm zmiany normy EURO samochodu, ale mam wrażenie, że PiS specjalnie przygotowywał tak rygorystyczne przepisy, dużo bardziej rygorystyczne od tego czego wymaga UE, żeby grać potem antyunijne pieśni, zobaczymy jak nowy rząd podejdzie do sprawy, zwłaszcza, że takie Niemcy zaczynają się wycofywać z SCT :v
@IronFist ale wiesz, że CO2 to nie wszystko i że takie Seicento by nowych norm nie spełniło?
@Topia jasne, nowe ma DPF i tam ma ten syf gromadzic ale ze wyciete to juz SKP nie interesuje i do SCT zapraszamy...super logika
@SNCF nie tylko DPF, ale też.
Ja tam mam niewycięty, ale fakt, że w PL panuje zezwierzęcenie, a na przeglądzie nikt tego nie sprawdza.
Zaloguj się aby komentować