No, obstawiamy!
Ile czasu jutro zajmie mi odpalenie starego silnika na gnojówkę.
Fakty:
-akumulator sprawny, cieplutki prosto z domu
-silnik 1.9D VW, 1992r. 455kk naruchane (tiaaa xD) nigdy nie szlifowany
-przed odpaleniem grzeję świece 3 razy
-czas liczę od pierwszego zakręcenia rozrusznikiem
-póki bendiks nie zakręci kilka razy to na początku się lubi wieszać
-nie będę używał plaka
-załącze ssanie
-pogoda zapowiada -12⁰
-przy ostatnich mrozach nie powiem, były problemy, ale zawsze po jakimś czasie cheśtania odpalał
Ile czasu będę kręcił rozruchem zanim odpalę?
@Dalmierz_Ploza nie no, daj spokój, w poprzednim aucie 1.9TDI z jedną niesprawna świeca żarowa odpalałem 10-15 sekund, nie widzę jak to można kręcić więcej niż minutę, o ile aku jest dobre xD
@Zielczan TDI to już konstrukcja raczej nowocześniejsza więc i problemy mniejsze. Zobaczymy, ja mam inne przeczucie
@Zielczan @Nemrod
1:40 - gdyby bendiks się nie zawieszał pewnie było by szybciej ale i tak jestem zadowolony z wyniku :3
@Dalmierz_Ploza O kurła, to u mnie jedynym możliwym problemem jest właśnie akumulator, ale też gruz 18 lat młodszy. Świece wymieniane, pewnie ma jakieś podgrzewania paliwa i inne uje-buje cuda.
[sprawdź lepiej świece, bo obstawiam, że paliwo masz zimowe w baku]
@Dalmierz_Ploza co to za cudo, że ma ssanie w dieslu?
@Felonious_Gru 1.9D z 1992 na pompie rotacyjnej.
@Dalmierz_Ploza i na czym to ssanie polega?
@Felonious_Gru
Podejrzewam, że linką otwiera się chyba jakiś dodatkowy kanał przez który pompa przepuszcza większą dawkę paliwa ale jak dokładnie to działa w moim silniku - nie wiem. Mam cięgno, ciągnę, silnik wskakuje na wyższe obroty. Ale raczej nie reguluje minimalnego położenia przepustnicy bo linka ciągnie coś w pompie.
@Dalmierz_Ploza no to nie ssanie tylko dodatkowa dawka. Teraz rozumiem, dzięki
@Felonious_Gru bez gaźnika trudno mówić o ssaniu, ale potocznie tak można nazwać
Zaloguj się aby komentować