Mirasy po pękających dętkach jak kondomach w gimnazjum pytanie xD
A więc kupiłem taśmę gorilla mega spoko pasuje do obręczy.
Plan mam taki zakładam dętki i jeżdżę by się ładnie dopasowała owa taśma ciśnienie + jazda ładnie ją dociśnie.
Ogólnie w porównaniu do takich tasiemek do obręczy a samemu naklejonej taśmie to przepaść!
Ale teraz mam czas na dobór:
-
Jakie wentyle do tublessa macie i polecacie i na co mam zwrócić uwagę szukając? nie chce raczej czegoś z decathlonu bo cenowo pewnie dostanę coś lepszego w tej samej cenie
-
Jakie mleko
Z góry dziękuje za pomoc!
@ParisPlatynov z ciekawości to po jakim terenie jeździsz, ile ważysz i na jakim ciśnieniu jeździsz?
@Jason_Stafford z 85 ale robie redu do 80 albo i niż jak mi się uda.
Teren 75% asfalt/kostka/sciezki 25% szuter czasami las
Wiec wożę ze sobą manometr bo dośc dbam o te cisnienia
Asfalt srednio 3.5 - 4, raz jak chcialem rekord na 20km bić to sobie zrobiłem 4.5 bara
@Jason_Stafford po tym co zobaczyłem ogólnie od nowości i potem serwisie tasiemka taka gówniana do 10zł a to co sam nakleiłem z odtłuszczaniem w 5/10 minut to przepaść.
Nie wiem jak do tubeless się sprawdzi opinie ma dobre i ogólnie do innych rzeczy też się przyda, bo mało poszło
@ParisPlatynov czyli masz jakąś kolarzówkę czy innego gravela rozumiem?
@Jason_Stafford gravel romet aspire 1 budżetowe gówno ale już update tarcz na lepsze poszedł, pedały też trochę pod mtb narazie są
@ParisPlatynov nie wydaje Ci się, że masz za duże ciśnienie? Ja popatrzyłem na moje parametry (82 kg, rower 13 kg), i mi pokazywało 3 przód, 3,25 tył. A to w romecie finale (który już sprzedałem).
@Jason_Stafford u mnie to też opona się przetarła na tyle na przodzie nówka ale w poprzednim też takie same oponki i problem ustał jak kupiłem schwalbe maraton plus i kupowałem byle jakie dętki jak się przebijały, no ale własnie opona u mnie albo się starła ze wszystkich warstw i pach(to koniec jej żywotu wiec rybka czy tubeless czy dętka opona jest wtedy do wymiany.
A tak to no 3,4 na sezon no i przy poprzednim rowerze mniejsza waga zawodnika była ale taka no 82-83 kg.
Tak więc stwierdzam, że na dobre mi wyjdzie to mleko no i lubię się bawić w serwis rowerowy, bo w tym roku mnie mocno wydymali a gówno zrobili w sumie xD
bo w tym roku mnie mocno wydymali
@ParisPlatynov ja jak kupowałem mój rower, to od razu w sklepie powiedziałem, że w dupie mam ich ten serwis, i sam sobie będę serwisował, bo kto lepiej zadba niż ty sam? Zresztą, rowery są na tyle prostą konstrukcją, że nawet amator da radę serwisować. U mnie trzeba tylko komplet kluczy imbusowych.
@Jason_Stafford no ja juz wymieniłem korby napęd tył, łańcuch, podkładki hamulców, dziś też pancerz jednej z linek na inną, obie tarcze.
Do wymiany pewnie linka tył hamulec, ogólne czyszczenie i regulacja to już jak wszystko złoże.
Śrubki mocujące tylny zacisk hamulca niestety urwały się więc też wymiana.
Plus zgubiona spinka trzymająca klocki tył też do nabycia.
Trochę roboty jest jak się nie ma wszystkiego od razu tylko znajduje się problemy na biężąco i dokupuje i czeka.
Ale wyjdzie taniej lub tak samo jak oddam na serwis.
W serwisie typ nie wsiadł na rower bo tylko przy testowaniu jakby jeździł okazałoby się to samo co mi się zrobiło że na najwyższym przełożeniu przy szybszym ruszeniu pod górkę łańcuch wypadł i się wygiał dobrze że wszystko inne hak i szprychy całe, ale taki rower mi ktoś oddał xD
Zaloguj się aby komentować