Przedstawiam 4 członową rosyjską lokomotywę 4Э5К, następcę sprawdzonych lokomotyw ВЛ60 i ВЛ80. W takiej konfiguracji (uprzednio dwu- i trójczłonowa) pojawiła się w 2014 roku i osiągnęła moc godzinną 13.302 kW (17.838 KM). Produkowana w Nowoczerkawsku rosyjska towarówka zasilana jest napięciem 25 kV 50 Hz i pełni służbę na liniach transkontynentalnych, na szerokim torze. Niemcom, żeby przebić ten wynik wystarczyły tylko dwa złączone Europsprintery

#kolej #ciekawostki #ciekawostkikolejowe
6e06b942-201c-411e-b750-4dec879da135
PanNiepoprawny userbar
3

Komentarze (3)

@PanNiepoprawny ale za to ruska częściej się psuje i jest trudniejsza w naprawie

@radziol tego nie wiem. ET42 do tej pory PKP eksploatuje a skasowane są tylko pojedyncze sztuki

@PanNiepoprawny ciekawe czy to nie jest trakcja co została zajumana z terenów Wielkopolski i dolnego Śląska

Zaloguj się aby komentować