Prowadzę niedużą firmę, sprzedaję materiały do pakowania i zabezpieczania produktów i paczek kurierskich. Idzie całkiem dobrze, mam sporo klientów. Chodzi mi po głowie sklep internetowy, by część mniejszych klientów przenieść tam oraz pozyskać potencjalnych nowych. Sam koszt strony nie jest duży, znajomy wycenił na Ok 4 tys. Przeraża mnie natomiast cena za pozycjonowanie oraz Google/Facebook ads. Jedna firma zażyczyła sobie 1300 pln za samą obsługę, do tego budżet na kampanie Ok 1 tys, to koszty miesięczne. Nie mam doświadczenia, czy to w ogóle może się zwrócić? Uważam, że to sporo, przynajmniej jeżeli chodzi o skale mojego zysku. 2 tys na miesiąc za same reklamy mocno obciąży budżet. Może ktoś tu stawiał sklep od zera i mógłby sie wypowiedzieć w kwestii reklam.
#programowanie #sklepinternetowy #pozycjonowanie
ujdzie

@nevo to nie jest 2tys na miesiąc, ale co najmniej z pół roku tego płacenia za to, żeby coś się zaczęło dziać. Na plus - w przeciwieństwie do reklam efekty zostają na dłużej.

Zaloguj się aby komentować