Prawie połowę życia poświęciłem na tworzenie Tożsamości marki dla startupów, a niedługo, zdaje się, kończę pracę w kolejnym z nich.
To jest innowacja, której sam Goebbels byłby dumny. Czuję, że współpraca z obecnym startup dobiega końca. Poznaję to po tym, gdy kawa do ekspresu nie dochodzi na czas, a ja mam wyjątkowo dużo wolnego czasu.
Mało znam osób, które nawet rozumieją, jak to funkcjonuje, że to nie jest zwykła firma. To dziwny twór późnego kapitalizmu, laboratoryjny eksperyment bogatych ludzi z góry skazany na zagładę.
Dla porównania, 45% firm umiera w ciągu 5 lat, a 90% startupów po prostu upada. Jednak nie ma to znaczenia, czy odnoszą sukces, czy też nie. One po prostu zostają wchłonięte jak szprotki w oceanie, przez potężne walenie. Wiesz, że gdy zostaniesz wchłonięty, staniesz się kolejnym szczurem korporacyjnym.
Warunki, zarobki w takim promie kamikazze są z pozoru lepsze niż w zwykłej firmie. Czasami, masz nawet przewagę nad samym szefem, ponieważ oboje wiecie, że nie znajdzie drugiego takiego frajera przed kolejnym spotkaniem z inwestorami.
Jednak, to również rodzi wewnętrzne konflikty. Jak PMC Wagner, Główny programista, traci wiarę w cały projekt, w każdej chwili może szturmować, żądając podwyżki 10% ,20%, czasem 30%, w kluczowym momencie i rozsypać to wszystko w pył.
Mehh, czas otworzyć Whisky.
#gownowpis
roadie

@VanQuish co to jest identyfikacja?

VanQuish

@roadie Wybacz z pośpiechu napisałem, potocznie tak mówimy. Identyfikacja (Tożsamość marki) - Czyli czym firma jest, jaki ma charakter, do jakich klientów trafia. Od kolorów, przez logo aż po to jak produkty będa wyglądać. Czyli jej obraz dla świata jak ludzie będą produkt albo firmę odbierać.

Zaloguj się aby komentować