Komentarze (1)
Gdyby zapytać dowolnego przedsiębiorcy, czy uda się uratować "trójkę" ładując kasę w promocję, powiedziałby : nie. Na ten moment jest to antena zupełnie niepotrzebna i z powodów oszczędności należy ją zamknąć, (albo zamienić w tak uwielbianą przez lud disco-polo-trójkę)
Dlaczego? To radio zawsze oparte było na dziennikarzach (muzycznych i publicystycznych), a nie konkretnej antenie. Więc cała publiczność "starej trójki" uciekła do #357 (dla fanów bardziej muzyczno-publicystycznej wersji radia) i #rnś (dla tych bardziej polityczno-ekonomicznych). Obie rozgłośnie oferują bardzo wysoki poziom muzyczny i merytoryczny, i skierowane są do tej mniejszej części społeczeństwa, o której ta większa część społeczeństwa mawia: "inteligencja". Gdyby ktokolwiek chciał tych słuchaczy namówić na powrót do "Trójki" musiałby to zrobić - o ironio - na antenie 357 albo rnś
Mleko się rozlało, "trójka" nie już wróci i nawet nie musi, bo teraz jest po prostu lepiej. Po kwotach patronów widać, że dziennikarze zarabiają lepiej niż na państwowym stołku Polskiego Radia, a radia są bez reklam i to jest najlepsze dla słuchaczy.
Zaloguj się aby komentować