Polskie Radio wydało nasze podatki na promocję, a i tak mało kto chce go słuchać

Polskie Radio wydało nasze podatki na promocję, a i tak mało kto chce go słuchać

TrueStory
Polskie Radio promuje się za duże kwoty, jednak słuchaczy nie przybywa. Jak wynika z najnowszych ustaleń Naczelnej Izby Kontroli, Polskie Radio w ciągu dwóch lat wydało łącznie pięć milionów złotych na swoją promocję. Jednocześnie nie przyniosło to założonych efektów, gdyż słuchalność wciąż zalicza tendencję spadkową. Zdaniem NIK działania, które bezpośrednio przyczyniły się do strat finansowych oraz spadków słuchalności, powinny być rozpatrywane na drodze prawnej.

Komentarze (1)

ramen

Gdyby zapytać dowolnego przedsiębiorcy, czy uda się uratować "trójkę" ładując kasę w promocję, powiedziałby : nie. Na ten moment jest to antena zupełnie niepotrzebna i z powodów oszczędności należy ją zamknąć, (albo zamienić w tak uwielbianą przez lud disco-polo-trójkę)

Dlaczego? To radio zawsze oparte było na dziennikarzach (muzycznych i publicystycznych), a nie konkretnej antenie. Więc cała publiczność "starej trójki" uciekła do #357 (dla fanów bardziej muzyczno-publicystycznej wersji radia) i #rnś (dla tych bardziej polityczno-ekonomicznych). Obie rozgłośnie oferują bardzo wysoki poziom muzyczny i merytoryczny, i skierowane są do tej mniejszej części społeczeństwa, o której ta większa część społeczeństwa mawia: "inteligencja". Gdyby ktokolwiek chciał tych słuchaczy namówić na powrót do "Trójki" musiałby to zrobić - o ironio - na antenie 357 albo rnś

Mleko się rozlało, "trójka" nie już wróci i nawet nie musi, bo teraz jest po prostu lepiej. Po kwotach patronów widać, że dziennikarze zarabiają lepiej niż na państwowym stołku Polskiego Radia, a radia są bez reklam i to jest najlepsze dla słuchaczy.

Zaloguj się aby komentować