Połączenie promowe między niemieckim Rostockiem a szwedzkim Trelleborgiem było w dniu wczorajszym częściowo sparaliżowane. Odpowiadał za to polski zestaw, który w czasie rejsu niemal stoczył się z pokładu do wody.
Zdarzenie miało miejsce około godziny 4 nad ranem, na promie Skåne, należącym do operatora Stena Line. Jednostkę dzieliło ledwie 20 minut od szwedzkiego nabrzeża, gdy jedna z ciężarówek – MAN TGX należący do polskiego przewoźnika – zaczęła toczyć się po pokładzie. Ciągnik staranował przy tym bariery i w większości wyjechał za burtę, a cały zestaw utrzymał się na statku tylko dzięki ciężarowi naczepy.
https://40ton.net/polski-ciagnik-niemal-wypadl-z-promu-rejs-do-szwecji-z-niezaciagnietym-hamulcem/?
#transport #wypadek #dziadtrans #szwecja #niemcy #wiadomoscipolska
@alicja_po_zlej_stronie_lustra najważniejsze z tej wiadomości, że to polski ciągnik.
@alicja_po_zlej_stronie_lustra czytajac tego typu wpisy zawsse mnie fascynuje ze nawet wykonujac najprostsza prace na świecie kierowcy tira i tak coś spierdola
@Sweet_acc_pr0sa To nie osobówka, że się zatrzymasz i zostawiasz na wbitym biegu mając wywalone gdy zapomnisz zaciągnąć ręcznego.
@R8Ozd25vIENpxJkgdG8gb2JjaG9kemk ty ale uj mnie to boli xD ja zauwazam ze ci prowadzacy ciezarowki debile wykonują najprostsza prace na swiecie a i tak potrafią spierdolic najprostsze rzeczy
Przeciez zaciągnięcie recznego, czy wrzucenie elektrycznego to kazdy z tych debili powinien miec w pamięci miesniowej po zgaszeniu zaplonu
@Sweet_acc_pr0sa Powiem tak - ryba psuje się od głowy. Jak zdawałem na C+E to na kursie oraz w książce przy odpinaniu i przypinaniu przyczepy ważne było sprawdzenie jej hamulca i zabezpieczenie go po wszystkim. Czynność tę na placu wykonałem. Egzaminator słowem nie pisnął. Następny zawodnik po mnie miał problem z ruszeniem zestawem, bo nawet nie podszedł do panelu hamulca przyczepy. Egzaminator zaskoczony początkowo nie wiedział co jest grane, po czym po chwili podszedł do panelu i odblokował hamulec, następnie kontynuował egzamin tamtego gościa.
Kurtyna
Abstrachując od tego ze kierowca cymbał ręcznego nie zaciągnął. To dwie kwestie - pracownicy leniwe parówy też nie zakotwiczyli zestawu łańcuchami. Po drugie jak w tak starym manie po 15 min układ pneumatyczny nie stracił powietrza xd
Zaloguj się aby komentować