Godne to i sprawiedliwe zarazem.
@ErwinoRommelo Słuszne i zbawienne. Ale powiesz tylko słowo, a będzie uzdrowiona dusza moja.
@MrGerwant jak myślisz ile ci się zejdzie żeby się też obracali zgodnie z ruchem lidera?
Ale tak czy siak jest spory postęp, great success!
@DiscoKhan w klasie nadrzędnej mam boola który odpowiada za to, czy postać ma być obrócona w lewo ale ustawiam go tylko w klasie głównego bohatera w odpowiedzi na input gracza - w przypadku drużyny pewnie trzeba by było wykorzystać wektor prędkości komponentu ruchu, jutro nad tym posiedzę
Efekty rozmycia, płaskie budynki, humor niskich lotów. Bawi Cię to?
Bo mnie tak ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
@micin3 Rozmycie przy ruchu to wynik tego, że żeby sprajty z elementami półprzezroczystymi się poprawnie renderowały musiałem zmienić materiał z masked na translucent co ma taki skutek uboczny, ale lepsze to niż chujowo wyglądające sprajty
Bydyneczki ekstraklasa, dodałbym tylko parę paczkomatów i jakieś gruzy bmw/vw zaparkowane na trawnikach
@MrGerwant kebab hamas xDDDDDDDDD
@MrGerwant Podoba mi się ten styl obracania kamery i świata 3D z płaskimi budynkami xD. Przy odpowiednim humorze i fabule może być prawdziwy banger xdd
Zaloguj się aby komentować