PMR: Udział dyskontów w rynku rośnie. W 2030 przekroczy 40 procent
www.portalspozywczy.plW mijającym roku Polacy nie przeznaczali wszystkich dodatkowych środków na konsumpcję. W dużej mierze skupili się na odbudowie oszczędności uszczuplonych przez wcześniejsze podwyżki cen, wynika z analizy PMR, dokonanej na prośbę Portalu Spożywczego.
Rok 2024 r. przyniósł wyhamowanie inflacji artykułów spożywczych. Średnioroczna inflacja żywności w 2024 r. wyniosła, według estymacji PMR Market Experts, około 3,7 proc. Dla porównania w latach 2022-2023 było to 13-14 proc. [...]
Konsumenci, zwłaszcza ci młodsi – z Pokolenia Z (a także, coraz częściej, Pokolenia Alfa) oczekują rozwiązań zapewniających szybkość i wygodę zakupów. W związku z tym na znaczeniu zyskują sklepy convenience, oferujące zakupy w pobliżu miejsca zamieszkania czy możliwość szybkiego zjedzenia posiłku, oraz kanał sprzedaży internetowej. [...]
#wiadomoscipolska #handel #sklepy #dyskonty #prognozy
Rok 2024 r. przyniósł wyhamowanie inflacji artykułów spożywczych. Średnioroczna inflacja żywności w 2024 r. wyniosła, według estymacji PMR Market Experts, około 3,7 proc. Dla porównania w latach 2022-2023 było to 13-14 proc. [...]
Konsumenci, zwłaszcza ci młodsi – z Pokolenia Z (a także, coraz częściej, Pokolenia Alfa) oczekują rozwiązań zapewniających szybkość i wygodę zakupów. W związku z tym na znaczeniu zyskują sklepy convenience, oferujące zakupy w pobliżu miejsca zamieszkania czy możliwość szybkiego zjedzenia posiłku, oraz kanał sprzedaży internetowej. [...]
#wiadomoscipolska #handel #sklepy #dyskonty #prognozy