To był dość spory szok i wielki news, bo od lat za najbezpieczniejszy samochód uchodziło oczywiście #volvo. Renault postanowiło wykorzystać te zwycięstwo i wpompowało miliony w reklamę plasującą ich samochody jako najbezpieczniejsze na świecie.
Rok później pojawił się kolejny samochód z 5 gwiazdkami, którym był #mercedes bodajże klasy E. Renault z pozycji lidera i bez żadnych kompleksów wypuścił wtedy reklamę, na której pokazywał właśnie nie swój samochód, a Mercedes właśnie z podpisem "welcome to the family". Nie mogę znaleźć obrazka z nią więc w zamian macie inny, pokazujący, że kolejnymi dwoma 5-gwiadkowymi modelami na rynku znów były samochody Renault.
...i tak oto mamy rok 2023, gdziepo latach ładowania kasy w marketing mówicy "jesteśmy najbezpieczniejsi" kilka oskarków z Polski mówi "no chyba nie XD" i cały misterny plan poszedł w...
a tak serio, to ten misterny plan pewnie pospul jakis nowy szef Renault, o którym nie wiem, bo aż tak się nie interesuję tą marką, który olał ładowanie w wizerunek safe car i postanowił, że firma o wiele więcej zarobi sprzedając żółte pseudosportowe samochody dla bananowych dzieci rodziców, którzy to rodzice w 1999 byli młodzi i pamiętrają renault==ncap5*, a teraz szukają bezpiecznego samochodu swoim dzieciom, które w 1999 co najwyżej się rodziły. Kto sieje wiatr, ten zbiera burzę.
@RobertCalifornia e tam, jak się jedzie z umiarkowanymi prędkościami to jest spoko. Nawet w Top Gear to udowodnili. Nie wiem czy sami to zaplanowali czy była to współpraca ale robiło to wtedy wrażenie. https://youtu.be/L_OLeeNsnF0?t=241
@RobertCalifornia ale żółte/niebieskie „psuedosportowe samochody” jak to nazywasz to Renault klepie od lat bardzo wczesnych, jeszcze kiedyś jakoś Renault Gordini, później Renault Sport/Williams aż po właśnie Renault sporty aktualne.
Tylko oskarki nie robią testów z prędkością 50km/h
@RobertCalifornia Swoją drogą - śmieszy mnie to, że w 2005 roku Fiat Grande Punto dostał 5 gwiazdek, a w 2017 roku to samo Punto dostało 0 gwiazdek, głównie przez brak elektroniki, która ma dbać o bezpieczeństwo.
@Aksal89 zakladam ze wymagania ida w gore xD moja kolumbryna z 18 poduszkami powietrznymi i maska dłuższą niz polowq tego punto ma 4 gwiazdki xD
@Sweet_acc_pr0sa whoa, jaki samochod ma 18 poduszek?
i tak, wymagania do zdania testu sie zmieniaja. najnowszy elektryk od renault tez dostal zero gwiazdek wlasnie za np brak ostrzegania przed pieszym na drodze itp
@Sweet_acc_pr0sa idą, ale uważanie że przy bezpieczeństwie bardziej jak konstrukcja czy poduszki liczy się asystent pasa to przekłamanie rzeczywistości. Wolę jechać w "sztywniejszym" aucie z 0 gwiazdkami niż małym pizdryku co ma 2 i mi zapiszczy jak będę miał mieć przechlapane
@Pieszczoszek ja generalnie uwazam ze samochod kończy sie na audi a4, wszystko mniejsze jest niebezpieczne xD kiedys zajebalem czolowke z dachowaniem(nie z mojej winy) w lanci kappie, nic sie nikomu nie stalo w moim samochodzie
To wgke dobry samochod byl xD troche jak czolg
@Sweet_acc_pr0sa no na tym polega "magia" SUV bo ludzie myślą ze większy=bezpieczniejszy. Co prowadzi do swoistego wyścigu zbrojeń bo nikt nie chce być tym małym w niebezpieczeństwie.
@banan-smietana tylko w suvach dziala yo odwrotnie xD
Im większy i ciezszy sedan tym jest bezpieczniejszy
Im wiekszy wyzszy i ciezszy suv tym mniej xD
@RobertCalifornia Nie widzę żeby to jakoś specjalnie obalało image bezpiecznych renault, przy dachowaniu na betonowy mur 100km/h to i żadne volvo nie pomoże. xP
Sebixy za kierownicą + usportowione wersje aut cywilnych to nigdy nie jest dobre połączenie.
Zaloguj się aby komentować