Pewnego słonecznego dnia postanowiłem złożyć puzzle ze Szwedzkiej firmy YKEA, "Métod", znanej z produkcji różnych tego typu zestawów. Wybrałem malowniczy obrazek kuchni, w której zauważyłem, że zaświeciła mi się kontrolka z poziomem satysfakcji. Wydawało mi się, że będzie to przyjemne popołudnie.
Początek był bardzo przyjemny, powoli układałem kształty i kolory, wszystko wyglądało bardzo obiecująco. Niestety, gdy dotarłem do jednego z kawałków, zorientowałem się, że brakuje mi jednego fragmentu - czyli części szafki. Trochę to mnie zaniepokoiło, ale zdecydowałem się poczekać na dostawę brakującej części, której miałem spodziewać się następnego dnia o godzinie 8:00.
Niestety, czekałem, czekałem i nadal nie było żadnej dostawy. Kiedy sprawdziłem skrzynkę pocztową po raz kolejny około godziny 9:00, zorientowałem się, że moja przesyłka została opóźniona z powodu... awarii auta dostawcy! Poczułem, że moje cierpliwość jest na granicy.
Kiedy wreszcie nadszedł następny dzień, z ulgą odkryłem, że dostawa z brakującym fragmentem szafki w końcu przybyła. Z radością zabrałem się za układanie, ale niestety, nie wszystko szło tak gładko, jakbym chciał. Zauważyłem, że niektóre części nie pasowały do siebie idealnie, a moja kuchnia z puzzli zaczęła wyglądać na krzywo. Pomimo to, postanowiłem dokończyć projekt.
Jednak nie wszystko poszło zgodnie z planem. Kiedy skończyłem, zdałem sobie sprawę, że mój obrazek kuchni nie wyglądał tak, jak na obrazku na pudełku. Zmywarka nie pasowała, szafki wisiały krzywo, a co najgorsze, nie dostałem obiecanej zniżki 200 złotych na mój następny zakup w YKEA. Byłem zszokowany i rozczarowany.
Postanowiłem napisać do obsługi klienta YKEA, aby wyjaśnić moją sytuację. Niestety, nie spotkałem się z zrozumieniem. Powiedziano mi, że muszę odesłać wszystkie niepasujące części do sklepu, co było dla mnie niezrozumiałe. Przecież te części były częścią zestawu, który kupiłem! A do tego nie dostalem obiecanej zniżki.
Na koniec dnia, siedziałem tam, patrząc na mój niekompletny obrazek kuchni, zastanawiając się, co mogło pójść źle. Ale wiedziałem jedno na pewno - nigdy więcej nie będę kupował puzzli z YKEA!
TL;DR: YKEA, TA SŁODKA SZWEDSKA PUZZLOWA FIRMA - GDZIE JEST MÓJ BRAKUJĄCY KAWAŁEK PUZZLI, CHCĘ SKOŃCZYĆ TEN OBRAZEK!

#ykea #hobby

Zaloguj się aby komentować