Ostatnio w Berlinie wystawili niedawno jeden model. Ale nie spełnia Europejskich regulacji. Przy jej masie, trzeba byłoby mieć prawko na ciężarówkę bym tym jeździć.

#humorobrazkowy / #heheszki
95b83bab-df8a-4a54-aa76-11d22f9db4d5
maximilianan

@PlastikowySmith myślę, że ta gilotyna na przodzie też nie pomaga. Dodatkowo klapa, która może uciąć palec XD

SunSenMeo

W Europie to oj oj dbają o zdrowie każdego.

A ja bym tym cyber coś jeździł, nawet gdy ucina palce i nie jest bezpieczne dla pieszych. Piesi na pasy, a jak ktoś debil i jeździć nie umie to prawko zabierać. Ot

Nemrod

@PlastikowySmith Obstawiam, że kat. C to jest najmniejsze zmartwienie - w końcu jednak nie brakuje ludzi, którzy mają takie prawko (AWD waży 2995 kg, a ta mocniejsza 3104 kg - zmieścisz się w 3500). Gorzej z całą resztą, czyli ochroną pieszych (albo raczej bezpośrednim zagrożeniem ich życia), bezpieczeństwem innych pojazdów itp.

PlastikowySmith

@Nemrod Mało osób o tym mówi, bo nie myśli o wypadkach. Ale ja bałbym się o siebie w takim aucie. Akurat tak samo jak odporne auto i szyby mają jakiś stopień kuloodporności, to samo staje się ogromnym problemem podczas wypadku. Jak bateria zacznie się palić, a kierowca będzie nieprzytomny to nikłe są szanse, że ktoś wydostanie go ze środka. Trochę taka trumna na kółkach.

Nemrod

@PlastikowySmith No szyby to były akurat obalone już podczas prezentacji modelu xD

Na wypadki przyjdzie poczekać, ten Lucid w Warszawie dość szybko płonął, ciekawe, czy gdyby z tyłu było dziecko w foteliku, to czy byłby czas je wydostać. Te chowane klamki (lub ich brak w CyberTrucku) też mogą się okazać zgubne.

Tu masz pytania o crash-testy i wpływ na pasażerów, na zniszczenia innych pojazdów. Gilotyna na pieszych nie przejdzie, ciekawe jak te kanciate nadkola.

bc98ffb6-36fe-4096-9632-b455d3e5e043

Zaloguj się aby komentować