#humorobrazkowy / #heheszki
@PlastikowySmith myślę, że ta gilotyna na przodzie też nie pomaga. Dodatkowo klapa, która może uciąć palec XD
W Europie to oj oj dbają o zdrowie każdego.
A ja bym tym cyber coś jeździł, nawet gdy ucina palce i nie jest bezpieczne dla pieszych. Piesi na pasy, a jak ktoś debil i jeździć nie umie to prawko zabierać. Ot
@PlastikowySmith Obstawiam, że kat. C to jest najmniejsze zmartwienie - w końcu jednak nie brakuje ludzi, którzy mają takie prawko (AWD waży 2995 kg, a ta mocniejsza 3104 kg - zmieścisz się w 3500). Gorzej z całą resztą, czyli ochroną pieszych (albo raczej bezpośrednim zagrożeniem ich życia), bezpieczeństwem innych pojazdów itp.
@Nemrod Mało osób o tym mówi, bo nie myśli o wypadkach. Ale ja bałbym się o siebie w takim aucie. Akurat tak samo jak odporne auto i szyby mają jakiś stopień kuloodporności, to samo staje się ogromnym problemem podczas wypadku. Jak bateria zacznie się palić, a kierowca będzie nieprzytomny to nikłe są szanse, że ktoś wydostanie go ze środka. Trochę taka trumna na kółkach.
@PlastikowySmith No szyby to były akurat obalone już podczas prezentacji modelu xD
Na wypadki przyjdzie poczekać, ten Lucid w Warszawie dość szybko płonął, ciekawe, czy gdyby z tyłu było dziecko w foteliku, to czy byłby czas je wydostać. Te chowane klamki (lub ich brak w CyberTrucku) też mogą się okazać zgubne.
Tu masz pytania o crash-testy i wpływ na pasażerów, na zniszczenia innych pojazdów. Gilotyna na pieszych nie przejdzie, ciekawe jak te kanciate nadkola.
@maximilianan Z przodem mają jeszcze inny problem - gdy jedzie w opadach śniegu zabija mu reflektory z przodu i kierowca jedzie w ciemności. Jazda za tirem w zimie daje ten sam efekt. No i wjechanie w błoto może tez spowodować zaciapanie reflektorów.
https://autogaleria.pl/tesla-cybertruck-swiatla-problemy-snieg
Zaloguj się aby komentować