Ostatni wpis przed lakierowaniem.
Foto nr 2 to cały złom jaki został wymieniony, w sumie to nie cały bo kilka rzeczy jak uszczelniacze, pokrywa torsena i parę innych pierdół niema na foto.
Nie obyło się bez przygód, po poskładaniu wszystkiego lewe koło jest odchylone lekko w lewo, a prawe w prawo więc skręcanie "na oko" nie pykło ale i nie taki był zamiar niemniej piszę jako ciekawostka by przy wymianach "na ilość obrotów" nie sugerować się tym w 100%, a znam takich którzy tak to robią.
Tylna oś też musi być wyregulowana, ale to już po wszystkim na geometrii się poustawia.
Rozbieranie do lakierowania także okupione kilkoma pękniętymi spinkami ale wiek robi swoje i od razu domówiłem z Niemiec oryginały (wziąłem większą ilość by odsprzedać chłopakom na forum - zaoszczędzą na wysyłce).
Przepolerowałem od razu listwy chromowe, a w zasadzie aluminiowe polerowane na wysoki połysk, dużo lepsza jakość niż obecne plastiki nachromowane, których renowacja możliwa jest jedynie metodami galwanicznymi, a tu wystarczy dobra pasta do alu i filc polerski na krążku.
Lampy dostały nowy połysk dzięki lakierowi bezbarwnemu, który delikatnie potraktowany został czerwonym pigmentem by uwydatnić czerwona barwę.
Auto jest już rozebrane do lakierowania, było z tym multum zabawy niemniej nawet dla laika jest to jak najbardziej wykonalne, 2 kostki przy lusterkach bardzo ciężkie do odpięcia w zasadzie bez pomocy drugiej osoby wręcz niemożliwe (bez uszkodzenia).
Poprowadzona została instalacja do kamery i czujników od tyłu do przodu, wykonane także zostały drobne naprawy instalacji, w tym modelu lubiły dostawać wilgoci za miejscem kierowcy i tym samym gdzieniegdzie były przegnite, wszystkie wymienione, tak jak i mikrostyki w drzwiach, które odpowiadają podświetlenie wnętrza, dzięki temu uruchomione zostały wszystkie 10 żarówek za to odpowiedzialnych (także standardowa bolączka tego modelu).
Kolejny wpis nudy bo będzie o lakierowaniu, ale już po wszystkim jak auto zostanie poskładane i uruchomione zacznie się gratka dla prawdziwego geeka bo pokażę Wam schematy instalacji fotowoltaicznej oraz opiszę dokładne zastosowanie i jak ja to wszystko widzę + będą fotki całego auta już gotowego po malowaniu
#wrocuawskieaudi #motoryzacja #samochody #hobby
Foto nr 2 to cały złom jaki został wymieniony, w sumie to nie cały bo kilka rzeczy jak uszczelniacze, pokrywa torsena i parę innych pierdół niema na foto.
Nie obyło się bez przygód, po poskładaniu wszystkiego lewe koło jest odchylone lekko w lewo, a prawe w prawo więc skręcanie "na oko" nie pykło ale i nie taki był zamiar
Tylna oś też musi być wyregulowana, ale to już po wszystkim na geometrii się poustawia.
Rozbieranie do lakierowania także okupione kilkoma pękniętymi spinkami ale wiek robi swoje i od razu domówiłem z Niemiec oryginały (wziąłem większą ilość by odsprzedać chłopakom na forum - zaoszczędzą na wysyłce).
Przepolerowałem od razu listwy chromowe, a w zasadzie aluminiowe polerowane na wysoki połysk, dużo lepsza jakość niż obecne plastiki nachromowane, których renowacja możliwa jest jedynie metodami galwanicznymi, a tu wystarczy dobra pasta do alu i filc polerski na krążku.
Lampy dostały nowy połysk dzięki lakierowi bezbarwnemu, który delikatnie potraktowany został czerwonym pigmentem by uwydatnić czerwona barwę.
Auto jest już rozebrane do lakierowania, było z tym multum zabawy niemniej nawet dla laika jest to jak najbardziej wykonalne, 2 kostki przy lusterkach bardzo ciężkie do odpięcia w zasadzie bez pomocy drugiej osoby wręcz niemożliwe (bez uszkodzenia).
Poprowadzona została instalacja do kamery i czujników od tyłu do przodu, wykonane także zostały drobne naprawy instalacji, w tym modelu lubiły dostawać wilgoci za miejscem kierowcy i tym samym gdzieniegdzie były przegnite, wszystkie wymienione, tak jak i mikrostyki w drzwiach, które odpowiadają podświetlenie wnętrza, dzięki temu uruchomione zostały wszystkie 10 żarówek za to odpowiedzialnych (także standardowa bolączka tego modelu).
Kolejny wpis nudy bo będzie o lakierowaniu, ale już po wszystkim jak auto zostanie poskładane i uruchomione zacznie się gratka dla prawdziwego geeka bo pokażę Wam schematy instalacji fotowoltaicznej oraz opiszę dokładne zastosowanie i jak ja to wszystko widzę + będą fotki całego auta już gotowego po malowaniu
#wrocuawskieaudi #motoryzacja #samochody #hobby
@Odwrocuawiacz chciało ci się to lakierować? nie lepiej było obkleić?
@Half_NEET_Half_Amazing oklejenie jest już w zasadzie cenowo podobnie do lakierowania (momentami nawet drożej), a mnie materiały wyniosły mniej niż jedną trzecią tej ceny zatem rachunek prosty.
Do oklejania też trzeba auto przygotować w zasadzie tak samo jak do malowania.
Zaloguj się aby komentować