Obczajcie tego skurczybyka. 2023 rok, niemiecka Deutsche Bahn Kiergslokomotive klasy 52 z czasów drugiej wojny nadal na chodzie w Bośni i Hercegowinie. Używana do transportu węgla. Zdjęcie wzięte z fanpage'u Pociągi Pancerne.
#ciekawostki #historia #pociagi #niemcy
335d1434-72fe-46d4-b12c-97ff6b20b9bd
Naczelnyhejterkacapow

I teraz zapraszamy ekologow, którzy już z 10 razy wymienili by model na nowy, I ten każdy "nowy" musiałby mieć części z całego świata, składane przez x pracowników codziennie jeżdżących do pracy itd...


Ekologiczne to wydajność energetyczna + brak psucia się, a nie wysrubowane normy dla dymka z wydechu i wymiana co 2 lata bo nowe normy.

keicaam

@Naczelnyhejterkacapow czytałem kiedyś wypowiedź pracownika kopalni, która używa tych lokomotyw. Ich eksploatacja to udręka, ciągle się psują, części muszą dorabiać we własnym zakresie i cały czas balansują na granicy wypadku. Powodem, dla którego ich używają jest korupcja wśród zarządzających kopalnią. Zyski są rozkradane i na zakup współczesnych lokomotyw środków nie starcza. Dla entuzjastów kolei atrakcją jest, że mogą zobaczyć kriegsloka przy pracy, ale ludzie przy nich pracujący chętnie odstawili by je do lamusa już dawno.

Naczelnyhejterkacapow

@keicaam wiem xd ja tu tylko wciskam anty europejska propagandę xd

Budo

@Naczelnyhejterkacapow i przyjdzie taki i wpierdoli politykę pod zdjęcie starej ciuchci...

AureliaNova

@Naczelnyhejterkacapow nie stać ich na nowy - ot i rozwiązanie zagadki. Jeśli jest na chodzie 80 lat, to już pewnie 3 pokolenie Bośniaków pluje na samą myśl, że się będą musieli z nią użerać. Bo i pewnie na eksploatacji oszczędzały 3 pokolenia dyrekcji tej kopalni ( ͡° ͜ʖ ͡°)

AureliaNova

@Naczelnyhejterkacapow wrzucając NIEMIECKĄ lokomotywę działającą od 2wś. Bośniacka konfa już powinna tu wjeżdżać z multikontami w komentarzach

bori

@Budo Lokomotywa która została opracowana jako klasyczny erzac, w tym przypadku spowodowany brakami wystarczającej liczby lokomotyw do obsługi coraz większego zapotrzebowania na przewozy w niemieckiej machnie przemysłowo-wojennej. Stara, dobra niemiecka jakość sprawiła, że "tymczasowe" lokomotywy służyły jeszcze dziesiątki lat, w tym i na PKP, jako Ty-2, aż do końca trakcji parowej.

ivanar

Wolsztyn. Na linii Wolsztyn - Leszno jeździ parowóz cały czas. To jest jedyna linia kolejowa obsługiwana przez parowóz w Europie

Dzemik_Skrytozerca

Polecam muzeum lokomotyw w Chabówce:

http://skansenchabowka.pl/


W lecie organizują kursy parowozem.


Jak nie jestem maniakiem motoryzacji, dla tych dinozaurów czynię wyjątek.

Zaloguj się aby komentować