No i ludzie chcieli nowej Alfy jakiejś pięknej funkcjonalnej np. cabrio giulia, nowy kompakt jak mito więc zgodnie z logiką dostajemy superauto o ograniczonym nakładzie które wpierdoliło połowę budżetu na inne ciekawe projekty....

Ehh...

https://www.youtube.com/watch?v=Vnb7MSpti3c

#samochody #alfaromeo i kradnę wyjątkowo #codziennawloszczyzna
Zly_Tonari

@SuperSzturmowiec to tylko maserati mc20 z innymi panelami karoserii...

SuperSzturmowiec

@Zly_Tonari i to wystarczy by szczęka opadała

Budo

@Zly_Tonari Zrób limitowaną serię 33 wozów. Oferuj dwie wersje silnikowe. Alfa xD

SiostraNieZdradziDziewczynaTak

super tylo 33 x 1 mln euro = 33 mln firmy za to nie utrzymają


wersja torowa nie powstanie bo to bazuje na mc20

SuperSzturmowiec

@SiostraNieZdradziDziewczynaTak mają ja wizerunkowo utrzymać a nie finansowo. Od zarabiania są wersje dla biedaków

asymetryczny

@Zly_Tonari Nieślubne dziecko McLarena i Maserati.

AndrzejZupa

Mito to nie kompakt...to B...anyway - tu nie chodzi o opłacalność projektu, ale o postrzeganie marki jako takiej. Dzięki takim projektom kolejny zarząd może jednak zmienić zdanie i pomyśleć o dywersyfikacji modeli zamiast klepać te same puszki z innymi znaczkami na masce. Ja jestem na TAK.

radidadi

@Zly_Tonari To ta sama platforma co MC20 więc koszty nie były raczej wysokie, wizerunkowo takie limitowane modele dobrze działają na postrzeganie marki więc dla mnie jak najbardziej na plus, dobrze że jest jeszcze w Alfie miejsce na coś więcej niż SUVy

Rafau

Piękna jest! Nie zapominajmy, że Alfa Romeo jeszcze walczy w F1 i niebawem pożegna się z królową Motorsportu na rzecz Audi. Żeby pozostać jako marka wyścigowa w oczach nabywców musi tworzyć takie rzeczy i moim zdaniem bardzo dobrze. O ile chciałbym dla żony kupić za parę lat piękną nową małą alfę z salonu, o tyle ważniejszym wydaje mi się kultywowanie historii Motorsportu dla tej marki, aby nie skończyła jak Lancia. Tym bardziej, że segment powiedzmy premium dla segmentu A i B obecnie w zasadzie nie istnieje poza paroma wyjątkami.

asymetryczny

@Rafau Co do Alfy w F1 to oficjalnie są potwierdzone rozmowy z Haasem na przyszły rok. Kiedyś nawet Marchionne chciał żeby silniki w Haasie były pod nazwą Alfa Romeo zamiast Ferrari.

Rafau

@asymetryczny o proszę, tego nie wiedziałem. Ale Haas jest mocną marką dzięki DTS, więc nie jestem przekonany, czy inwestorzy po stronie amerykańskiego zespołu by byli chętni do zmiany marki.

Zaloguj się aby komentować