Nissan Townstar Van EV – opinia, zalety i wady
Wybór KierowcówNissan na dobre nawiązał rywalizację w segmencie elektrycznych aut dostawczych. Oto nasze wrażenia z testu Nissana Townstara Vana EV.
Nissan Townstar Van EV – nadwozie, wymiary Nissan oferuje użytkowego Townstara jako furgon w wersji krótkiej (4,49 m długości, 2,72 m rozstawu osi) oraz przedłużonej (4,91 m długości, 3,10 m rozstawu osi). Ta druga dostępna jest również jako tzw. brygadówka, z 5 miejscami siedzącymi.
Nissan Townstar Van EV – przestrzeń ładunkowa Townstar Van w wersji krótkiej zabierze na pokład do 3,3 m³ ładunku.
Nissan Townstar Van EV – silnik, zużycie energii Elektryczny Townstar Van dostępny jest z jednostką napędową o mocy 122 KM, z dostępnym od razu momentem obrotowym 245 Nm. Pobiera on energię z baterii litowo-jonowej o pojemności 45 kWh (użytecznej: 44 kWh). Wg producenta pozwala ona na wypracowanie dużego (jak na „elektryka”) zasięgu, wynoszącego ponad 400 km w warunkach miejskich i prawie 300 km w cyklu mieszanym. Nissan dosyć pesymistycznie podaje wartości średniego zużycia energii, ponieważ po mieście auto „zadowala się” ok. 13-14 kWh/100 km, natomiast na drogach krajowych potrafi zejść nawet do 11 kWh/100 km.
#swiat #samochodyelektryczne #nissan
Nissan Townstar Van EV – nadwozie, wymiary Nissan oferuje użytkowego Townstara jako furgon w wersji krótkiej (4,49 m długości, 2,72 m rozstawu osi) oraz przedłużonej (4,91 m długości, 3,10 m rozstawu osi). Ta druga dostępna jest również jako tzw. brygadówka, z 5 miejscami siedzącymi.
Nissan Townstar Van EV – przestrzeń ładunkowa Townstar Van w wersji krótkiej zabierze na pokład do 3,3 m³ ładunku.
Nissan Townstar Van EV – silnik, zużycie energii Elektryczny Townstar Van dostępny jest z jednostką napędową o mocy 122 KM, z dostępnym od razu momentem obrotowym 245 Nm. Pobiera on energię z baterii litowo-jonowej o pojemności 45 kWh (użytecznej: 44 kWh). Wg producenta pozwala ona na wypracowanie dużego (jak na „elektryka”) zasięgu, wynoszącego ponad 400 km w warunkach miejskich i prawie 300 km w cyklu mieszanym. Nissan dosyć pesymistycznie podaje wartości średniego zużycia energii, ponieważ po mieście auto „zadowala się” ok. 13-14 kWh/100 km, natomiast na drogach krajowych potrafi zejść nawet do 11 kWh/100 km.
#swiat #samochodyelektryczne #nissan