Niestosowne reklamy w trakcie powodzi. 'Żerowanie na tragedii to droga donikąd'

Niestosowne reklamy w trakcie powodzi. 'Żerowanie na tragedii to droga donikąd'

Wirtualnemedia
Obok informacji o aktualnej sytuacji powodziowej można też trafić na reklamy kaloszy w promocyjnej cenie, kurtek przeciwdeszczowych czy asystenta AI, który pomoże uratować firmę. - W ostatnich dniach widać, że niektóre firmy widzą okazję do nieprzemyślanych kampanii RTM (real-time marketing). Takie kampanie są nie tylko nietaktowne i pozbawione empatii, ale również nieodpowiedzialne, a dodatkowo mogą przerodzić się w bojkot konsumencki i kryzys wizerunkowy - komentuje Anna Parysz z SEC Newgate.

#marketing #powodz #wiadomoscipolska

Komentarze (1)

DiscoKhan

Gdyby to faktycznie martwiło portal Wirtualne Media to poczekałby on z propagowaniem reklam z takimi treściami. Ten artykuł mógłby pojawić się miesiąc później.


Także może to się przerodzić w bojkot ale realnie żerowanie na nośnym temacie po prostu przynosi wyniki, a etyka w biznesie to jak sam artykuł pokazuje dosyć przestarzały koncept.

Zaloguj się aby komentować