Nie wiem ile osób będzie zainteresowanych takimi tematami, ale tak czasami wygląda praca na drugiej linii service desk. Dosyć często wysyłają mnie do różnych prac związanych z sieciami komputerowymi. Tu mamy instalację switcha datto, routera cisco meraki, oraz spięcie tego wszystkiego kilkoma kabelkami. Można było to zrobić ładniej, ale nie miałem do dyspozycji innych kabli, więc zrobiłem najlepiej jak umiałem. Wcześniej swoich sił próbował praktykant, który miał ze mną wyjazd, ale przerosło go nawet zamontowanie switcha, nie mógł poradzić sobie z kablami wewnątrz skrzynki, które trzeba było zwyczajnie dać na bok, żeby switch się zmieścił.
Oczywiście prócz samej instalacji dochodzi szereg innych czynności jak:
-dokumentacja
-konfiguracja routera, switcha, jak są jakieś vlany to trzeba to uwzględnić
-oznacznie kabli, co znacznie ułatwia znalezienie na szybko to czego szukamy w razie awarii
W Polsce raczej używa się innego sprzętu, tu instalacja z UK.
#servisdesk #networking #siecikomputerowe
e7f3e5fe-acd6-4c53-be85-72a8c5edb19c
emmet-brown

@Antix Coś w tym jest, że u nas inny sprzęt, pierwsze słyszę o marce Datto Pozdro od admino-supporto-servicedeska z PL

Antix

@emmet-brown w następnych wpisach trochę szerzej omówię różnice pomiędzy Polską a UK jeśli chodzi o service desk, bo to dosyć ciekawy temat

Zaloguj się aby komentować