Materiał o obwodnicy Krakowa, jej wadach i zaletach oraz możliwych wariantach. Radkowi się już udało zmienić jeden węzeł, ale jest ich znacznie więcej.
#krakow #polskiedrogi #samochody
https://youtu.be/2f-i4shS8JA?si=5q1jug2nnCb6MsVy
@Nemrod dzięki za przypomnienie, dawno nic od Radka nie oglądałem
@Nemrod powinni tam zrobić pasy miejskie jak w Kato I z głowy. Masz przez 15km tkanki miejskiej 2 pasy równoległe przy a4 ze zjazdami na dzielnie i miasteczka oscienne jest w pytę. (Szkoda ze w drugą stronę jest tylko 3km zamiast 15) Powinni ogarnąć to w obie strony. Od bramek Balicach aż do zjazdu na Rybitwy.
@Nemrod a4 pod Krakowem to jakis niesmieszny zart. Dwa pasy na autostradzie robiącej tez za obwodnicę, ha tfu na projektantow
@GrindFaterAnona To jest już stara autostrada, choć koniec 3 pasa akurat 400 m przed zjazdem na Zakopiankę (zamiast już pociągnąć ten 3 jako zjazdowy) to faktycznie wyższa szkoła bycia debilem. Między 7 i 44 raczej nic nie blokowało rozbudowy i to mogło być dawno zrobione, ale wiadomix, są ważniejsze wydatki w tym kraju.
@Nemrod a Krakow jeszcze starszy. Wiadomo bylo przeciez, ze generowac będzie dodatkowy ruch. Dwa pasy to se mogą lecieć przez wypizdowia malopolskie czy śląskie, a nie w pobliżu jednej z najwiekszych w kraju aglomeracji
@GrindFaterAnona Chodzi o to, że ukończona w 2003 r. Obstawiam, że cięli koszty jak się dało (i teraz to robią mimo unijnych dopłat i zupełnie innego poziomu rozwoju gospodarczego).
Zaloguj się aby komentować