-
Faktycznie można mieć wrażenie, że różne służby z policją na czele nawet nie próbują zatrzymywać motocyklistów. Czemu? Bo i tak ich nie dogonią. To się dzieje nawet teraz, na blokpostach w nocy w czasie godziny policyjnej (gdzie savoir vivre wymaga sprawdzenia dokumentów i zapytania skąd i dokąd jedziesz), na dojeździe do strefy przygranicznej, gdzie każdemu kontroluje się paszport... Tydzień temu jechałem trasą kijowską, nie wiem nawet czy było jakieś ograniczenie, ale chyba tak, skoro stali z laserem - wyszedł z lizakiem, ale zatrzymał osobówkę jadącą za mną, a nie mnie.
-
11 na 10 mijanych chłopców w wieku 9-15 lat będzie pokazywało, żebyś przegazował (lubię ich rozczarowywać)
-
Kierowcy, którzy nie mogą zapierdzielać z powodu słabego auta albo dużego ruchu (bo przepisy, zakręty i wzniesienia nie są tu przeszkodą do wyprzedzania) jednak uważają, że ktoś powinien to robić w ich imieniu i mobilizują do tego motocyklistę - zjeżdżają na pobocze, żebyś wyprzedzał na trzeciego, a jeśli tego nie zrobisz w ciągu 5 sekund to zaczną machać z okna.
Jeśli ktoś chciałby samodzielnie to sprawdzić, to jest jeden warunek - min. 1000 cm3. Jadąc po jednopasmowych krajówkach z prędkością np. 120 km/h po maks. 30 sekundach będziesz miał na tyłku zardzewiałego 25-letniego busa, którego kierowca mógłby ci opędzlować kufer, gdyby po 5 sekundach nie zaczynał cię wyprzedzać. Taka jazda jest dla nich w jakiś sposób wbrew naturze, bo po co ci motocykl, skoro się tak wleczesz?
[świeża fotka z Irpienia dla atencji]
#ukraina #motocykle #podrozujzhejto #podroze
@Nemrod 120km/h po idealnych drogach i trafiających się co jakiś czas block-postach super jestem z ciebie dumny!! Gdy kogoś przypadkiem zabijesz postawią ci pomnik, jeśli sam siebie zabijesz jednego debila mniej.
@paulusll Jedź i zobacz. Krajówki na zachodzie są wyremontowane, szerokie i proste, między miejscowościami są dość spore odległości. Zdecydowana większość blokpostów na zachodzie jest zlikwidowana, nawet już te na wjazdach do dużych miast, zostają stałe posterunki policji - oznakowane z daleka i znane.
[człowiek szybko się uczy, że tam się jeździ po znanych, sprawdzonych i głównych drogach, które od kilku lat są gruntownie remontowane i zwykle są w dobrym/bardzo dobrym stanie]
@paulusll Po ch... obserwujesz tag motocykle jak się boisz prędkości?
Gx
@Man_of_Gx Mam tag Ukraina
@paulusll To się wypowiadaj na temat Ukrainy.
Gx
@Man_of_Gx Wypowiadałem sie w tym tagu skoro kolega go zaznaczył. Jeśli chcesz mogę ci pokazać mojego Fat-Boya, ale mam dzieci i moja percepcja co może się wydarzyć znacznie wzrosła....i tak od tego czasu jeżdżę spokojnie i delektuje się jazdą a nie zapierdalam.
"Jeśli chcesz mogę ci pokazać mojego Fat-Boya"... Zabrzmiało jak wstęp do niemieckiego filmu ¯\_(ツ)_/¯
@AndrzejZupa No troche tak;
@paulusll No więc mówisz że masz Fat Boya i w związku z tym wiesz coś o jeździe na motocyklach?
To wiesz co?
Raczej nie pogadamy.
A, na torze pierwszy raz byłem w 2007.
Gx
@Man_of_Gx Dla mnie to przyjemność, ty szukasz adrenaliny, szukaj jej na torze nie na drogach publicznych..
@paulusll A skąd możesz wiedzieć gdzie jej szukam i jak?
No to się nie zapędzaj.
Gx
@Man_of_Gx Zapierdalaj i niech ci to sprawia przyjemność
@Nemrod To jak w Polsce na przełomie tysiąclecia, Policja nie wnikała motocyklistom w licznik.
Były to złe i godne pogardy czasy.
Brakuje mi ich
1 Jak Cię dzieci proszą o jebnięcie w kotły to jebnij, dzieciom żałujesz prostej rozrywki?
2 Nigdy przenigdy nie pisz liczbami ile jechałeś na moto, to już nie jest ten internet co kiedyś.
Gx
@Man_of_Gx Mam turystyczne moto ze skromnym silnikiem, dość leciwe - nie robię tego, bo pożądanego efektu i tak raczej nie będzie
@Nemrod To są dzieci, dal nich będzie. W ten sposób wychowujesz ludzi przyjaznych motocyklistom inaczej wyrosną z nich jakieś pauluslle, chcesz tego?
Czy określenie Sir Piernik coś Ci mówi?
Gx
…zapachniało preclami...
@Man_of_Gx Mam znajomego który wyżywa sie jeżdżąc na torze, spróbuj.
@AndrzejZupa Precle jako miejsce w internecie się skończyły, poniekąd przez Piomaya i jego HC.
Aczkolwiek z niektórymi widuję się dość regularnie
Gx
@Nemrod dlaczego uwazasz, ze do jazdy ponad 120km/h jest potrzebny litr? XD
@Pirazy Inaczej: wolałbym do tego motocykl, na którym jestem bardziej osłonięty od wiatru i na którym mam mniejsze obroty.
Przy osobówkach, gdy masz niewielkiego miejskiego kompakta, to raczej twoją prędkością przelotową na niemieckiej autostradzie nie będzie 160-180 km/h, natomiast przy większych autach z większymi silnikami taka prędkość bywa całkiem komfortowa.
@Nemrod do komfortowego podrozowania z takimi predkosciami (160km/h) wystarcza dzisiejsze 600tki, a z dawniejszych motocykli np moja cbr 900 ma taki zapas mocy (130 koni) ze do tej pory nigdy nie odkrecilem na maxa i podejrzewam ze jeszcze dlugo lub wcale tego nie zrobie. Co do oslony przed wiatrem to jest to zupelnie inna kwestia niz pojemnosc silnika. Sam nie podrozuje z duzymi predkosciami wlasnie ze wzgledu na wiatr i halas, ale ma w tym udzial rowniez rozsadek jak ktos wczesniej pisal. Nigdy nie ciagnelo mnie do duzych predkosci i czesc znajomych wobec tego dziwi sie, ze jezdze takim motocyklem
@Pirazy Ale przyznasz, że masa i moc pomagają podnieść komfortową prędkość (+ w motocyklu jeszcze kwestia postawy i osłony, co nie jest do końca równorzędne z mocą i pojemnością oczywiście). Ja mam porównanie w dół: czasami jeżdżę też 300 i tam moja komfortowa prędkość to 100 km/h.
@Nemrod w trasie moze i tak, ale jazda sportowym litrem po miescie to dla mnie osobiscie katorga. Dla mnie plusem wyzszej mocy jest tez to, ze w parze z nia ida zwykle lepsze hamulce, zawieszenie i pewniejsze prowadzenie, chociaz nie zawsze jest to regula
Zaloguj się aby komentować