hmm, to może zepsuty włącznik? No nie, mam w zapasie i nic.
to może kluczyk? Nie wiem.
postanowiłem podłączyć na sztywno, oczywiście pomyliłem kabelki, spaliłem złącze od baterii, być może i kontroler i kij wie co jeszcze.
A nawet nie wiem czy przyczyną awarii był kontroler.
#elektronika #hulajnoga #zalesie
@Sosnowiczanin
@starszy_mechanik dokładnie tak myślę, a to już druga awaria, w pierwszej przepaliła mi się izolacja do silnika, to chociaż było wiadomo przyczynę.
@Sosnowiczanin ta "przepalona izolacja" to raczej objaw a nie przyczyna awarii.
@Sosnowiczanin to samoróbka?
@Felonious_Gru niestety nie, Kugoo M4 pro
@Sosnowiczanin xd
Jeśli jeszcze nie wybuchło to chyba OK
O chuju złoty. Ile by to kosztowało gdybyś oddał komuś kto się zna?
Sprawdź napięcie na baterii. Prąd popłynął najłatwiejszą drogą, nie przez kontroler więc przy zwarciu dostaje najbardziej sama bateria.
Tam raczej jest tak, że główna linia zasilania idzie do tego aluminiowego kontrolera silnika bezszczotkowego a z tamtąd leci na płytkę sterującą przy kierownicy. Możesz też sprawdzić czy napięcie do samej płytki jakieś idzie.
@Dalmierz_Ploza jakbym miał miernik to bym nie drutowal na czuja xd skąd miałem wiedzieć że chińczyk kolory kabli dał na pałę xd rano pójdę do garażu po miernik jak człowiek pomierze.
@Sosnowiczanin No, bez miernika w prundzie to słabo trochę robota.
Zaloguj się aby komentować