Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce – ranking pażdziernik 2024 r.

Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce – ranking pażdziernik 2024 r.

Magazyn MANAGER+
W październiku liderem publikowanego przez Instytut Monitorowania Mediów rankingu została „Rzeczpospolita”. Dziennik awansował o jedną pozycję i zanotował ponad 4,7 tys. cytowań. Drugie miejsce zajęła „Gazeta Wyborcza”, generując ponad 4,2 tys. wzmianek. Trzecie miejsce należy do Wirtualnej Polski, która zyskała dwie pozycje, osiągając ponad 4,1 tys. cytowań.

Największy udział w październikowym zestawieniu TOP 15 najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce – po 33% – odnotowały ex aequo prasa („Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Fakt”, „Super Express”) oraz telewizja (TVN24, Polsat News, TVP Info, TVP Sport, TV Republika). Jedna piąta udziału przypadła mediom internetowym (Wirtualna Polska, Onet, Interia). Najmniejszy udział – 13% – miały stacje radiowe (RMF FM, Radio ZET). [...]

#wiadomoscipolska #media #opiniotworczosc #cytaty

Komentarze (0)

Zaloguj się aby komentować