def

Za mały rynek imo, ale może jakby jakiś motobieda albo złomnik to firmował swoim kanałem, to może by zadziałało

PierdzacyPomidor

@def tez mam wrazenie, ze rynek w PL na razie jest maly. ewentualnie mozna byloby myslec o calej EU, ale to za duzy kaliber

gawafe1241

@PierdzacyPomidor ciekawe jak się to utrzyma i zarobi na siebie skoro ceny rynkowe. To tak samo jak kupować telefon za 500 który chodzi po 1k-1,5k a potem płaku-płaku oszust?

PierdzacyPomidor

@gawafe1241 nie rozumiem do czego pijesz? do modelu biznesowego, czy ze samochody za tanie?

gawafe1241

@PierdzacyPomidor do modelu biznesowego, skoro takie tanie to jak to się utrzymuje i zarabia na siebie?

PierdzacyPomidor

@gawafe1241 model biznesowy jest podobny jak na Vinted. Ludzie wystawiaja samochody i od kupującego pobierana jest kilkuprocentowa prowizja od ceny, po której aukcja wyszła

gawafe1241

@PierdzacyPomidor to nie mam pytań ¯\_(ツ)_/¯

moderacja_sie_nie_myje

@PierdzacyPomidor Bez badań rynkowych ciężko stwierdzić, Myślę, że gdyby był potencjał to otomoto by to wprowadziło.

gawafe1241

@moderacja_sie_nie_myje popieram

Sezonowiec

@PierdzacyPomidor FB/tanie gruzy 😆

dolchus

Wg mojej obserwacji rynek ciekawych wersji i klasyków jest w PL dość spory tyle że opiera się on głównie kolejno na: poczcie pantoflowej, grupach fb, otomoto, ebay, pozostałe

dolchus

A żeby konkurować przy chociażby złomototo to trzeba wydać tyle siana co olx w to wpakował na marketing

¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ a i tak nie wiadomo czy to się opłaci, musiałoby się to rozpromować globalnie jak np marka raceism/ultrace aby było rentowne - ale to tylko moja teoria.

Zaloguj się aby komentować