Może ma ktoś z was #forda #focusa MK3 RS?
Patrzę ostatnio na otomoto, że wizualnie bardzo fajne autko (w środku już nie xd).
Zastanawia mnie, czy kupując takiego forda (2017r), to trzeba się przygotować na częste wizyty u mechanika, czy raczej jeździ się nim bez większych awarii?
Dotychczas miałem tylko japońskie samochody i do mechanika zaglądam wyłącznie na serwis przewidziany przez producenta (nie licząc sarny XD) i pewnie nie chciałbym zmieniać takiego podejścia.

#samochody #kiciochpyta
HmmJakiWybracNick userbar
Odwrocuawiacz

Wszystko zależy w jakim stanie trafisz auto.

Ja jakiś czas temu chciałem dorzucić do garażu i30n ale jak zobaczyłem ceny i że wydając ponad 100k dalej nie masz pewności co trafisz to odpuściłem

zboinek

Focus przejedzie koło 150k a potem zacznie się pierdolic. Przerobiłem w życiu ze 4. Nie wiem jak to wygląda w przypadku RSa ale pewnie podobnie :p weź se Skodę

HmmJakiWybracNick

@zboinek Skody mi się w ogóle nie podobają ;c

zboinek

Ahh żałuj ;) no ale jest jak jest

Lubiepatrzec

Miałem focusa 1 i 2. Benzyna i diesel. Samochody jeśli serwisowane i nie trupy to są całkowicie bezawaryjne i cieszą fajną jazdą. Z wad to utrata wartości (Polacy to debile i nie chcą nic na F więc ford traci wartość szybciej niż inne marki mimo, że to super samochody) i rdza po około 10 latach od wyprodukowania. Koszty serwisu niskie. Byłem bardzo zadowolony.

Edit: wersje wyczynowe tracą wartość mniej, bo są cenione.

Mewtyla

@HmmJakiWybracNick największy problem z autami sportowymi jest taki, ze jak auto bylo nowe i na gwarancji to sie z nim nikt nie pieścił tylko upalał do oporu. A jak sie skończył leasing czy zaczęło sie sypac to szybki deal i bye bye. Ja sie tak wyleczylem z civica typeR.

Zaloguj się aby komentować