Jezus nareszcie
Po 2 latach walki mój diesel w Alfie zaczyna pracować jak powinien i nie dymi a kieruje się tak jak powinno.
Ta nierówna walka kosztowała około 8k w częściach i skończyło się wywaleniem EGR/klap
Wymiana rozrządu, wymiana praktycznie całego zawieszenie na froncie, wymianie felg zrobieniem zwiedzenia z tyłu referencja alternatora wymiana akumulatora i dopiero auto zaczyna przynosić radość. A miałem sprzedać to 18 razy chociaż w Międzyczasie 35k km pękło bezawaryjne
w Międzyczasie 35k km pękło bezawaryjne - wymiana rozrządu, wymiana praktycznie całego zawieszenie na froncie, wymianie felg zrobieniem zwiedzenia z tyłu referencja alternatora wymiana akumulatora
Bardzo rozbudowany oksymoron, szacun xd
Nic w trasie nie padło ,rzeczy wymieniane jak zaczynaly być lznako umierania
@spawaczatomowy
Wymiana zawieszenia moze nastapic po najechaniu w wieksza dziure,zwlaszcza w aucie majacym niski przeswit.
Wymiana rozrzadu to czynnosc eksploatacyjna taka jak wymiana opon,swiec czy hamulcow.
Wymiana akumulatora- to samo,ta czesc tez ma swoja zywotnosc.
Inna sprawa,ze jak kupujesz auto uzywane to nie wiesz ile lat ma dana czesc.
Wymiana felg- moze byc czynnoscia czysto estetyczna.
Regeneracja alternatora- w kazdym aucie 12+ lat jakie mialem naprawialem alternator( w Hondzie,Oplu,Toyocie).
Inna sprawa,ze moze tylko ja mam takiego pecha,ze musze zawsze naprawiac xD
Jedyne czynnosci zwiazane z usunieciem egr i klap mozna uznac za powazne awarie.
@jajkosadzone ja to widzę tak jak na obrazku.
I co teras? xd
Poszło milion rzeczy których nie wymieniłem bo już nawet nie chce mi się listy ale udało się odratować wtryski bez regeneracji co jest chyba największym plusem
@spawaczatomowy
8000 zl to nie jest duzo za czesci,gdzie wymieniono "pol samochodu"
@jajkosadzone to prawda, jeszcze drugie pół i będzie nówka za grosze zrobiona
@jajkosadzone 8k w częściach*
Jak za darmo, po cholere ludzie nowe kupują
To z robota mnóstwo sam wymieniałem
@spawaczatomowy
Taki urok samochod- stare prawie ciagle naprawiasz
Za nowe musisz placic wysokie raty za leasing/wynajem/pozyczke
@jajkosadzone zgadzam się, masz rację. Dlatego kupuję za gotówkę nowe, serwisuje w ASO i sprzedaje po 5-6 latach komuś w rodzinie/ wśród znajomych. Jak go dojadą po kolejnych 5-6 latach i zaczyna szwankować, to idzie w świat i koło się zamyka xd
@spawaczatomowy
Rozumiem,ze masz zawsze wolne minimum 100 kola na auto z salonu?
P.S teraz za 100 kola to kupisz ladnego yarisa albo clio xD
Kurwa dramat
@jajkosadzone jak sprzedaje to czym aktualnie jeżdżę, to nie potrzebuje 100k, bo ze sprzedaży finansuje kolejne. Proszę cię xd
Moje auto ma aktualnie 3 lata, na rynku wtórnym stoi w tej samej cenie za jaką je kupiłem.
Pojebało ceny na maksa. Motocykle podobnie
@jajkosadzone
masz zawsze wolne minimum 100 kola na auto z salonu?
Tak, a co?
Inna sprawa, że nie mam takiej potrzeby, bo mamy dwa auta z salonu w domu i sprawują się oba bdb
@jajkosadzone po co ja się w ogóle produkuję xd
Ludzie na różnym poziomie żyją i to co dla jednych jest mentalnie sufitem, dla drugich jest podłogą.
Nie stać mnie na szofera, czy prywatny śmigłowiec nad czym ubolewam, ale pogodziłem się z tym, bo to mój sufit.
Pozdrawiam i więcej uśmiechu w życiu życzę
@spawaczatomowy
To bylo normalne pytanie,no offense.
Po prostu 95% zakupow nowych aut z salonu to sa zakupy finansowane przez leasing/kredyt,a nie zakup za gotowke.
I tyle.
@jajkosadzone luzik, jestem w tych pozostałych 5 procentach raz na kilka lat. Są tacy ludzie na świecie, nawet w Polsce. Jak nie ma się kredo pod szyjkę, to nie jest to żaden wyczyn
Wartości nie podniosło ale robię trasy spore tym gównem i nie zawodzi na trasie. Gorzej jak zajeżdża się do mechanika i zaczynają się diagnozy że w sumie to trzeba to wymienić to wymienić to wymienić i tamto wymienić bo umiera tak jak widać
@ivanar ja absolutnie nie krytykuje, tylko mnie rozbawiła ta forma stylistyczna
Szerokości i jak najmniej problemów z autkiem
Zaloguj się aby komentować